Ravnatelj jedine zagrebačke škole u eksperimentu: 'Kada imate promjene, nastaje i određeni otpor'
Prve su reakcije na promjene, kaže Boris Počuča, bile različite. "Kod nekih je to odmah izazvalo oduševljenje jer su vidjeli priliku, pogotovo matematičari. Kada imaju dodatni sat, oni su to vidjeli kao priliku", naveo je te nastavio kako drugi ipak nisu htjeli promjene. Njegov je zadatak, dodaje, bio otkloniti sve nejasnoće, i učiteljima i roditeljima
Komentari 7
Društvena 'briga' o djeci nije ništa drugo nego otimačina i preodgoj djece. Roditelji će se najbolje boriti protiv sustava da djecu ne šalju u školu, već da ih obrazuju kod kuće.

Ako je „eksperiment“ dobro planiran i pripremljen, postoji velika vjerojatnost da će uspjeti.
Ovo je sistem kao u srednjem vjeku!

Ravnatelj jedine zagrebačke škole u eksperimentu: 'Kada na balkanu imate domoljubne promjene, nastaje sukladno odgoju i naturi populacije i određeni otpor protiv reda, rada i kulture'

Što sad, eksperiment ili promjena? Promjene nazivati "eksperimentom" je jako loš "Change Management" i rekao bi da u ovom slučaju nisu krivi korisnici promjena nego inicijatori promjena... Kako nešto deklarirano kao "eksperiment" korisniku može ulijevati povjerenje? I onda ovaj još ide u medije i objavi koliko je fatalno nesposoban...
Zbog čega se zagovaratelji cjelodnevne nastave boje to postaviti kao izbornu opciju, a djeca koje ne žele ostati u školi nakon završetka normalne nastave mogu otići kući baviti se aktivnostima prema vlastitom izboru?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Skola u maniri S. Koreje, srecom moja su izasla i iz srednjen, a da su ovo morala dozivjeti, odmah bi ih ispisao.