Putovanje dugo cijelu vječnost: Vozili smo se vlakom od Osijeka do Zagreba i natrag
Odgovornost je maksimalna, tu su ljudi, tu su tereti, a i privatni život trpi, radi se nedjeljama, ali i za Božić, Novu godinu
Komentari 23
Veli on, bili radovi na pruzi pa je vozio 40 kmh. A inace juri 60 kmh.
"PODINVESTIRANOST"!!!! Kako se usudjuju?! I da, nemojte drvljem na vlakovodje ili konduktere. Oni nisu trosili te novce.
nije mi jasno zašto se rampa spusti 5 min prije nego vlak naiđe. To frustrira vozače i događaju se ovakve stvari da netko zaobilazi rampu. Rampa se može spustiti i 1-2 minute unaprijed.
Koliko stresno može biti voziti vlak brzinom od 60kmh? Tom brzinom vozi se automobil kroz grad, s drugim sudionicima i mnogo više faktora je u igri...
Kad vidim članke koji veličaju HŽ lijenčine dođe mi da se izbljujem!
Nema ljepši posao, plaća debela, otpremnina na stotine hiljada i baš te briga kako se posluje, sve to narod plaća.
s romantičnonostalgičnim putovanjem vlakom može se mjeriti samo putovanje autobusom "firme krstić"!
Beneficirani radni staž za 60 km/h i vožnju u klimatiziranoj kabini. Zidar na skeli ma -5/+40 rinta do 70-te. Živjele državne firme!!!
10 sek???
busom je još gore , kad skrene u usputnu stanicu ode pola sata
"Maksimalna brzina vožnje na relaciji Osijek – Koprivnica iznosi 80 kilometara na sat. Razlog je loša infrastruktura."Evo o tome ste trebali pisati, zašto je to tako već zadnjih desetak i više godina. Tko je kriv za to, tko nas je doveo do toga? Umjesto što pišete romantične ispovijedi putnika vlaka.
23.000 putnika godišnje = 63 putnika dnevno. U 6 vlakova! Isplativo, ti bokca. Na naš račun. Al šofer busa, koji vozi 50-60 ljudi NEMA benificirani radni staž.
nažalost, vlakom se koristi sve manje ljudi... a i nisu baš brzi... znao sam ići do Našica, stvarno vozi sporo i okolo naokolo... za dvoje ljudi isplativije i brže je autom.. ja bih platio neku turističku vožnju do npr.Stubaka ia i 150 kn samo da se mogu provozati parnjačom..bilo je izletničkih vlakova do Ogulina, Kostajnice ili Stubaka, izgleda da je i to crklo....
SFRJ vam nije valjao kad je vlak bio duplo brži
Kultna pruga?????
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
tko vodi drzavu dobro je da imamo i vlak i prugu...