Putnici su čuli čudan zvuk nakon polijetanja, piloti ostali u čudu kada su vidjeli o čemu se radi
Putnici su ispričali da su čuli glasan prasak dok su letjeli iznad oceana na putu za Australiju.
Komentari 11
Članak je, kao i obično, površno napisan - u njemu piše "dok su bili nad oceanom čula se eksplozija" i da su letjeli "još gotovo 14 sati". U stvarnosti, cijeli let traje 13h50m. U članku nema podatka gdje su točno bili kad je došlo do eksplozije. Dakle, ako je Brisbane bio približno jednako udaljen kao i alternativne zračne luke, onda je odluka o nastavku leta bila ispravna. Međutim, ako su tek izašli nad ocean i mogli se okrenuti te sletjeti nekamo unutar npr. 2h, onda je odluka bila pogrešna. Mislim da bez dodatnih informacija ne možemo suditi o pilotima.
Sve je dobro kad se dobro završi
Dobro je da nisu bili izna BiH jer tad bi to bila rupa od streljiva.
Čudno da niko nije vidio onog horor lika da im šeta po krilu ?😆
umjesto da u sletjeli na prvi aerodrom, oni su letjeli i dalje... i onda se čudite avionskim nesrećama?! čudo da ih nema više. što je uzrok nastanka ove rupe? to nije mala stvar, greška u materijalu, loša obrada, neodržavanje, slaba kontrola, pregledi, kao da su bili kod nas na tehničkom. da se avion srušio u more, ne bi pronašli uzrok, kao što ga skoro nikad ni ne pronađu.
Isto kao u Sarajevu pitamo se šta to leti okolo i probija avione.
Prije dvadesetak+ godina Boeing nalokalnoj havaiskoj liniji letio i sletio s 5 - 6 metara odvaljenog krovnog djela. Sada Airbus letio i sletio s rupotinom da govece moze kroz nju a hrvatskom De-Haveland-u s rupicom da jedva prst stane kroz nju nisu dozvolili poletjeti iz Sarajeva da spengler zakrpa rupu u Zagrebu!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Potpuno pogrešna, i vrlo glupa odluka kapetana zrakoplova, koja srećom nije, ali je mogla završiti katastrofom