Putnici su čekali jer je drugom strojovođi bilo zabranjeno voziti
Ne zna se tko je i zašto donio odluku jer strojovođe nisu komunicirali putem službenog radiodispečerskog sustava pa komunikacija nije snimana
Komentari 4
Uz sve to uklopio se i pisac ovog članka - prosim lijepo pročitajte zadnju rečenicu i recite nije li totalno bezvezna. Ima li vremena pisac teksta provjeriti što je stvarno napisao ili to uopće nije bitno.
Za sve je to kriv kalmeta i franz josef a hajdaš-dončić nije nego je lijep, pametan i sposoban. To što su za njegova "mandata" počeli i proizvoljni sudari vlakova samo je slučajnost! Kao što je slučajnost i novih 50.000 nezaposlenih,, krah kreditnog rejtinga, nenormalno povećanje poreza i ostale crvene katastrofe.
"Također, nelogična je i zakonska odredba da smjena strojovođa putničkih vlakova traje deset, a putničkih dvanaest sati, s obzirom na to da je stres pri obavljanju oba posla jednak." Vjerovatno je novinar mislio ,da "....a teretnih dvanaest sati...... Zbog toga stres nije jednak - ako voziš putnički vlak ( max.10sati) ili teretni vlak ( max.12 sati ).
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Pa i novinar je pod stresom zasto toliko cudjenje kada nesto pogrijesi. Na zeljeznici rade i drugi radnici koji su i te kako pod stresom pa se im ne daje nikakva paznja a kamoli mediska.