Najveći projekt u povijesti Croatia Airlinesa: Stiže 15 novih Airbusa A220
Flota u kojoj će do kraja 2027. godine biti 15 novih zrakoplova trošit će 25 posto manje goriva
Komentari 22
Croatia airlines koji je u gubitku stotine milijuna naručuje nove avione s novcem koji nema. Koliko puta smo im (država) samo kupili iste A320 a oni su ih opet prodali banci (sell&leasback), prodali slotove, prodali tehniku, sve prodaju šta su naslijedili i opet su u gubitku u turističkoj zemlji gdje druge sposobne kompanije zarađuju.
Kamo god se čovjek okrene Hrvatska napreduje sa organizacijom na čelu sa Plenkovićem, sa slučajnim i kukulele gamadi samo smo klizili nizbrdo u propast.
Bravo Croatia! Tak treba, samo naprijed
još jedan Obrovac! VJEČNI gubitaš, koji građane košta nekoliko STOTINA MILIJUNA € ... i to svake godine...
Svašta. CA je loša kompanija i gubitaš prvenstveno zbog loše uprave, loše organizacije kao i većina tvrtki u državnom vlasništvu. Sramota je da su pred desetak godina CA i Air Serbia bile tu negdje, a dnaas se ne mogu uspoređivati. Air Serbia je za CA ono što je Real Madrid za Dinamo. Turistička smo zemlja i u ljetnim mjesecima u Zadar, Split i Dubrovnik dolazi puno turista avionom, a CA ne mopže pozitivno poslovati. Nemamo niti jedan izravni let iz Zagreba recimo za New York, ljeti kanadski Air Transat vozi za Toronto i to je to. Umjesto da CA nabavi barem 2 (na leasing) širokotrupna zrakoplova (A330) ili da je umjesto 15 A220 razmislila o barem dva A321XLR skojima mogu preko bare. Ovako, CA umjesto da pokupi putnike na regionalnim zračnim lukama (Sarajevo, Skopje, možda Podgorica, Dubrovnik, Split) i zaradi na tome da ih preveze iz ZG do New Yorka, CA vozi svoje putnike do Frankfurta i Munchena i puni Lufthansine zrakoplove za preko bare koji onda pokupe vrhnje. Air Serbia radi baš tako i imaju izravne letove iz BG do New Yorka, Chicaga i čak Tianjina u Kini. Vjerojatno će uskoro proširiti broj destinacija na američkom kontinentu. CA planira nabaviti 15 A220, ali s ovakvom organizacijom će u još veće gubitke. To su bez sumnje odlični avioni, malo troše, recimo da je dobro imati u floti isti tip zrakoplova da se smanje troškovi. Ali, CA sada u floti ima 6 DASH-eva koji im nisu skroz popunjeni, a manja verzija A220 ima cca 40% više sjedala od DASH-a.
A220 koristi nepouzdane PW motore..nova tehnologija koju jos treba odraditi. A220 je takoder premalen za opterećene rute na nekim linijama pogotovo u sezoni. Tu bi bio puno bolji 321. DASH8 je također bio/je odličan za kratke i tanke linije u HR i susjednim zemljama van sezone. Vrlo štedljiv avion. Nije mi jasna ova strategija guranja sve u jedan lonac
jesu već prodali motore s ovih koje još nisu dobili
Dobar izbor.
Kupuju iz profita? 🤑
Oli oni nisu gambijali u staro ime HaškGradjanskiDinamoAirlines since 1884?? ( mala šala Jozo)
Jel stižu s već ugrađenim retrofilnim rasprivačima?
Hoće li biti ekološki i na struju tj. baterije?
Ugrađen plin valjda?
Znači 25% više organizaciji za fkrasti
Jesu li na struju? Zna li se šta?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Obnovu flote treba pozdraviti, ali ovo su preveliki avioni za pojedine domaće destinaciju, u unutarnjem prometu. Croatia Airlines trebala bi ponijeti veći udio dovoza stranih turista, nego li je to sad slučaj. Treba uvesti izravnu liniju Zagreba i Rima, a ne držati jugoslavensko međuslijetanje u Splitu ili Dubrovniku. Treba izravno povezati zagreb i Pulu, u uvjetima kraćeg putovanja autom i autobusom. Na koncu, treba se ugledati na Air Serbiju, nabaviti dva A-330 i povezati iseljenu i domovinsku Hrvatsku, kako je sama zacrtala prije 30 godina. Puno bi značilo našim ljudima u Americi, Argentini, Čileu i Australiji moći doputovati Croatia Airlinesom, a moguće bi i financijski u tome sudjelovali. Nabaviti na leasing.