Najveći ciklus investicija u željeznicu u Hrvatskoj: Ulaže se 9,3 milijardi kuna
Od 2019. do 2023. u željezničku infrastrukturu planira se uložiti 9,3 milijarde kuna
Komentari 22
A modernizacija pruge Zagreb-Split? To ne bi išlo?
A da nam u Kustosiji napravite makar nadstresnicu, ako vec ne pristojnu stanicu.? Medjunarodni vlakovi prolaze , a ljudi se cude kad vide kako putnici stoje na zimi, snijegu, kisi, kao u nekoj zabitnoj zemlji a ne na ulazu u "Metropolu". Tuzna nam drzava.
Da neće možda opet kupovati niskopodne, brze i superbrze vlakove koje će voziti i dalje po lošim prugama na kojima se ne smije voziti brže od 50km/h.
kad uklonite one barake i rusevine,,od postaja..jos uvjek ce te biti u devetnaestom stoljecu
Naše željeznice ko i zdravstvo, rupa bez dna. Samo naprijed.
Pa u Hrvatskoj više ne postoji operativa koja je u stanju izvesti i najmanji infrastrukturi projekat. Pruge nam grade izvođači iz Republike Srpske. Suočimo se činjenicama.
željeznice su smijurija, za koga se ulaže za tih par putnika ?!?!?!?!
A modernizacija pruge Zagreb-Split? To ne bi išlo?
Sve dok ne naprave prugu Zagreb-Split ili Vinkovci-Zagreb ne trebaju sie ni umisljati da rade vrijedne investicije.
Osim ove pruge, čija gradnja kasni "samo" dvije godine, sve yu ostale prugle bezveznjačke, lijeve dionice! Kada će u obnovu i modernizaciju međunarodno najznačajnija linija Zagreb - Vinkovci, koja se nalazi na izrazito važnom 10 paneurposkom koridoru?! Vjerojatno po sadašnjojdašnjoj dinamici, negdje 2035 godine! Kako se stoji i s pravcem Zagreb-Split?! To su ili gospodarski ili strateški važni pravci, a sve su ostalo mazanja očiju!
Kako bi bilo da se gradi Trasa Ljubljana-Zgb- Beograd za Transrapid sa 400km/h ??????
Znači nakon žalbi 4 projekta bit ćebpotrebnp ishodovati novi projekt pa tako u krug. Dobar način za prodavanje magle.
Sve pruge u Hrvatskoj treba ukinuti, eventualno ostaviti samo nekoliko kapitalnih smjerova. HŽ je daleko veći problem od Uljanika koji je požderao brojne milijarde, koji nikada neće biti rentabilan. Jeftinije bi bilo prevoziti svakog putnika perivernih pruga taksijem nego plaćati troškove pruga i personala.
Da , sad se putuje 5 dana od OS do ST nakon ulaganja putovat ce se 15 dana
Željeznica je desetljećima rupa bez dna u koju se slijevaju milijarde kuna nas poreznih obveznika a da te puste investicije gotovo da nisu ni vidljive. Željeznica je i dalje gubitaš, infrastrukturna katastrofa, prijevoz kao iz 19. stoljeća, ruglo. Novac je velikim djelom završio u rukama pustih uprava i uz njih vezanih političara te za uhljebljavanje stotina i tisuća "đabalebaroša" koji niti ne znaju što im je posao i kakva je korist od tog posla. Ovaj novi investicijski ciklus je samo još jedan u nizu megalomanskih promašenih projekata za koje nitko ne odgovara. Brodogradnja je godinama bila bunar bez kraja, a željeznica u hrvata je bunar bunara!!!
Laž !
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Po broju negativnih komentara vidim da je uhljebima željeznica u odličnom stanju, dika i ponos naš!! Pitajte malo puste članove uprava, direktore poduzeća, voditelje nabava koliko su kuća, vikendica, stanova priskrbili? Slijepci!