Projektant Pipenbaher objasnio zašto je Pelješki most bez staza za pješake i bicikliste
Povela se zbog toga rasprava na društvenim mrežama zašto most nema trak za pješake i bicikliste. Pa su se neki i požalili što nisu na dan otvaranja pješice prošli mostom, jedini put kad je to bilo dopušteno.
Komentari 31
Valjda i vidikovac, restoran,tobogani... alo čovjek to je most nije zabavni park. Od kuda vlak? Možda da tramvaje uvedu.
Cijela Dalmacija nema 10 km biciklističkih staza ali glavno je da se*u.
Bez heliodroma se ne računa.....
Nije popularno to napisati, ali svaki tako visok most (niveleta konkretnog mosta 55 m nad morem) kasnije privlači i samoubojice, na žalost! Onda se mora dizati naknadna zaštitna ograda, samo da ih se odgovori od takvih nauma. Tako da ima svojih rezona što su odustali od pješačke staze i one za bicikliste, osim prometnog. Tko meni ne vjeruje, nek npr. priupita u šibenskom kraju za broj onih koji su pokušali samoubojstvo skokom s mosta koji vodi prema Zatonu i Vodicama.
Da vidimo: Oresundski most koji spaja Dansku i Švedsku, dug je 7,8 km, ima 4 trake za automobile i dva kolosijeka za vlakove, max brzina je 90 km/h i tamo promet pješaka i biciklista NIJE DOZVOLJEN.
Još kakve kokice, sladoledi,ljuljačke! Trebalo bi par ne par.Danas Auta sutra koturaljke. Opet bi ćevapi u Neumu oživili.
Bit će problem svim onima koji su štafetu obilježavali pješke od Osijeka do Dubrovnika
cantor potpuno si u pravu ali vec je odavno poznato da svi ljudi na svijetu zive podlozni zakonima koji su skrojeni za 5% populacije koji su sa one strane zakona. kad vidis da je u parku klupica lancem osigurana za stablo nije to zbog tebe...
Bitna je maksimalna, a ne minimalna brzina. Trebam li uopće spomenuti da je na čuvenom Golden Gate-u max brzina 72 km/h, a pješaci i biciklisti, naravno, slobodno prometuju svojim putevima.
Čudo jedno koliko mi stručnjaka imamo, uglavnom bez ikakvog formalnog znanja, apsolutno za svako područje življenja ! Papskiji od pape. Za sve sumnjičavce projektant lijepo objasnio zašto nisu predviđene staze za pješake i bicikliste i nikakvi otvori ili terasice zaa prakticiranje adrenalinskih sportova i samoubilačke namjere. Dakle, ne radi se o propustu, zaboravljivosti, konzervativizmu. Znanje se ne isisava iz prsta. Mostogradnja je itekako respektabilan predmet na građevinskim fakultetima. Dite materi. Rasprave stručnjacima. Usporedbe se ne rade ni s bilo kojim drugim mostovima, građenim u 20. ili samo 21. stoljeću, nego su valjane samo one (usporedbe) gdje mostovi koji se upoređuju trebaju ostvariti iste ciljeve, zadaće . Ti aspekti objašnjeni na razlikama Oresundskog i mosta na Manhattnu, u članku jučer.
ako je toliko koštao, onda je mogla bit barem jedna mala stazica od jedan i pol metra.
I šta kaže Pipenbaher zašto nema staza, nemam pretplatu
Zasto ste pravili most ako nije za sve gradjane? Tek ga izgradili , a vec rasizam.
pa ako će trebati doštukat ćemo već nekako.
Nitko ne predlaze balkone za skakace raznih vrsta...uz isto ovako visoku ogradu staza za bicikliste sa uleknucima za eventualno zaustavljanje bila bi bila sigurna i mogla je biti vrhunska atrakcija...steta...ovako se automobili zaustavljaju da bi okinuli selfije, a da ih biciklisticka staza sa ogradom dijeli od rubnih djelova mosta to bilo neprivlacno i dobitak za sigurnost prometa...
Pravila pravila da bi me udavila. Stvarno mislim smak svijeta će se dogoditi ako nogom kroćiš na mpst.
Kako javlja međunarodni renomirani "Institut za manipulacije i dezinformacije", nakon što HIMARSI nisu donijeli prekretnicu u ratu, u novom paketu vojne pomoći Amerikanci šalju Ukrajincima Chuck Norrisa. PS. Kome se ne sviđa moj crni humor, taj ima problem s rasizmom.
Divim se svemu, Most, Nevera, Dubrovnik, neka naših! Ali luksuz nikad nije bio za prosječnog stanovnika. To je za odlikaše. Most se moglo izbjeći koridorom kroz Neum, mi njima damo terminal u Pločama. A Slovenci nama daju koridor do Italije,, a mi njima slobodnu plovidbu. Ako bi se moglo...
Nije most građen za sirotinju, sirotinja je u kuhinji, radi na +60! Ako se sirotinja ikada probudi iz sna, lako se kantom boje napravi biciklistička staza!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Da mi je znati ćemu je potrošeno toliko novaca za projektiranje kad imamo mudraca, kako vidim, koji dva ovakva mosta naprave između dva uriniranja.