Proizvodnja u Gredelju ide dalje
Gredelj duguje vjerovnicima 900 milijuna kuna, a ima imovinu i potraživanja od 856 milijuna kuna.
Komentari 4
Covjece,...nije mi jasno kako su uspijeli pojesti cijelu firmu plus jos neke milijune?
Nema se tu sta puno pametovati.U toj tvrtci je radilo previse onih u kancelarijama ,koji nisu zapravo nista pridovosili poduzecu osim sto su od njega svaki mjesec uzimali dobro debele place koje za njih, vise radnici u direktnoj proizvodnji nisu mogli zaradjivati i poduzece je lagano pocelo tonuti u gubitke.A obzirom je uprava bila iz starog socijalistickog kadra,oni su nastavili po starom sistemu: " vazno je da mi svaki mjesec ili tromjesecno napravimo plan oporavka,jer papir trpi sve ".A i dalje su nastavljali poslovati po starome.A da je tu na celu kompanije ili poduzeca kojim slucajem bio gazda privatnik,on bi odmah reagirajuci poceo otpustati stetan balast u poduzecu i ono bi i danas poslovalo pozitivno.Dakle poanta je u tome da je sve sto je moguce potrebno privatizirati,a ono sto ostaje u drzavnim rukama,odmah smijeniti sve uprave ( socijalisticki stari kadar -stare prdonje ) i na njihova mjesta postaviti mlade perspektivne i visoko skolovane strucnjake u struci,bez obzira na stranacku pripadnost ,boju koze i krvna zrnca.
munja zibel ja imam osječaj da ovaj vlak radi cijeli Zagreb s SDP om na čelu koji tek kao koordinatora za poduhvat ima Bandića. Zašto tako mislim ? Pa Gredelj je odvojen od HŽ a ali je zadržao "prdonje "je " onda je uz pomoć politike poćeo raditi vlakove ali to nebi mogao bez Končara koji isto tako iza sebe ima SDP. Možda bi se cijeli Zagreb trebao zvati SDP.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Neznam kam ide ? Nije definirano što će biti s firmom koja je pojela svoju supstancu i tek je virtualno njeno postojanje . Gospodo koliko vidim bankrot je konačan i ono što ide dalje je tek fikcija onih koji bi prodali već upropašteno ali nitko pametan neće kupiti ljude i njihove brige. Vrijednost firme je u minusu a proizvodi su preskupi .U svijetu se proizvode vlakovi koji jure tristo i više a mi svoje ni ispitati nemamo gdje. Ma nisam pesimist nego ne pušim komunističku maglu.