Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 212
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
virovitica
Povratak na članak

Prešao u suprotni trak i poginuo u sudaru s kamionom

U snažnom sudaru automobil je odbačen u putni jarak, a kamion s prikolicom završio je u kukuruzu

Komentari 19

TO
Toni50
09:10 12.06.2012.

Demokratski stil pokazivanja istine ; da me ne uznemire bpa da potom pretućem ženu oni mi pokažu da su slikali ali da mi nesmiju pokazati istinu. Ista stvar je sa politikom pokazujem i govorim ti uvjek samo ono što smiješ da vidiš i znaš; a to je samo jedna mutna slika o istini ...

VL
JA
james49
09:32 12.06.2012.

Ako je sadržaj slike potresan, što ste je uopče i objavljivali. Vrhunski licemjerno i od Večernjaka očekivano

VL
Avatar bodavica
bodavica
09:33 12.06.2012.

ovo je obična glupost na fotografiji napisati "uznemirujući sadržaj".Kao da je netko naredio da se mora prikazati fotografija,uostalom nigdje u svijetu se to u izvješćima ne može vidjeti osim u Hrvatskoj.Izgleda da smo mi narod za neku drugu galaksiju!!!!!!!!!!!!!!!

VL
DU
Deleted user
09:36 12.06.2012.

U ovom svijetu više me ništa nemože uznemiriti... Ovaj natpis "uznemirujući sadržaj" je tu samo da privuce paznju posjetitelja. Gospodo pogledajte na youtubu snimke prometnih nesreca iz Rusije pa ćete vidjet što je to uznemirujući sadržaj. Naravno tamo nigdje nije navedeno da je to uznemirujuće vec je prikazano radi prevencije i kao opomena što se može dogoditi,

VL
IO
Iohannes
09:38 12.06.2012.

S obzirom da nam je sadržaj fotografije ostao nedostupan, onda uznemirujućom ostaje samo najava fotografije. Ni prvi ni posljednji puta da nas novinari nekamo kao vode, a nikamo ne dovedu. A baš bi bilo korisno pogledati i tu stranu životata (i smrti) i to napose za one koji nepromišljeno u prometu ugrožavaju i svoj i tuđi život.

VL
BD
Ben-Daniel
09:46 12.06.2012.

Nije samo u Hrvatskoj. I tu u Australiji ne objavljuju uznemirujuće fotografije a ako video snimka ima bilo što slično, ili ga prekinu ili zamagle. Big Brother nas tretira kao malu djecu koja ne smiju znati istinu o okrutnom svijetu da nebi imali noćne more.

VL
Avatar stravaxx
stravaxx
09:53 12.06.2012.

dragutine šantoši. ili nisi normalan ili ti nisu svi doma. ali mi nije jasan ni urednik.

VL
LU
luli
10:15 12.06.2012.

A možda prokomentirat da je ta PREOPTEREĆENA cesta,zbirka crnih točaka, jedina veza trećine hrvatske sa Zagrebom i ostatkom normalnog svijeta ,jer nećemo računat HAC koje su 'genijalnom' idejom Kokošara-poskupljenjem, postale još nedostupnije

VL
TO
Toni50
10:21 12.06.2012.

demokracija je kao nekada kod komunista sakrivaj istinu i realitet i hvali se tome osobinom kako si ti sada pošten nečeš da uznemiriš mene .. Kako sam zapazio slučajno neznam samo ili su Hrvatski novinari dobili zabranu ili su preuzelii od Srba tu brigu da ne poludimo gledajuči saobračajni udes... Dok scene iz rata i ubijanja su normalno ne uzbuđujuča dosadne reportaže...

VL
MO
modovisisajteMaraschino
10:22 12.06.2012.

moze biti i 10x preopterecenija ali jedini faktor nesreca je ljudski... nepaznja, umor, alkohol, brzina (ili kombinacija svih)

VL
TI
titele
10:23 12.06.2012.

Očito neki novinari trebaju još u školu, jer na hrvatskom se laže traka, dakle ženski rod, a ne trak, muški rod!! Počeli ste nas (skupa sa HRTom) ponovo šopat sa srpsko-hrvatskim fak of stoko UDBAška!!!

VL
SN
snoopy001
10:49 12.06.2012.

@titele nisi u pravu, traka može biti platnena, samoljepljiva itd. prometna traka ne postoji, samo prometni TRAK, a da ima nepismenih novinara, ima, to ti priznajem!

VL
AM
a_morte_i_rossi
10:50 12.06.2012.

ili je zaspao jadnik ili mu je pozlilo!!! treba paziti u voznji!! kad umor prevlada obavezno stati i odmoriti makar i spavati malo!!! nemojte zuriti jer zivot je samo jedan i nema povratka!!!

VL
TO
Toni50
11:00 12.06.2012.

Malo ljudi zna kod ovakovog sudara da ispadaju oči usljed djelovanja strahovite sile direktnog udarca dovoljno je da svaki vozi samo pišljivih 60 i frontalni sudar.... Zaspao ? pozlilo mu ? namjerno samoubojstvo na neprihvatljiv način ?

VL
OB
-obrisani-
11:17 12.06.2012.

Sucut obitelji poginulog ! Nije mi jasno zasto se za svaku nesrecu , ama bas svaku uvijek predpostavlja da je vozac krivac ? Prije par mjeseci je meni osobno puknio lijevi feder na amortizerima samo sto sam sjeo u auto i upalio ga , zabio se u novu gumu i probio je , da bi po tome ja zamjenio oba federa naprijed . Nakon mjesec dana mi u voznji srecom pri maloj brzini od oko 40 km/h pukne desni feder i opet probije gumu te ovaj puta osteti i crijevo za kocnice na tocku , u tom momentu mi je zablokirao desni tocak i povuklo me naglo udesno , kazem sreca moja da nije bila veca brzina , jedva sam izvukao auto da ne sletim sa ceste !!! E a sada mozete sebi zamislit sta se desi kada je brzina malo veca . Poslje sam malo proguglao po tom pitanju pa tek onda vidis kakave sve kvarove ljudi dozive na autima koji su unijeli svoja iskustva na net i koji su to uspjeli prezivjeti ! Htjedoh reci da poslje ovakvih udesa nitko ziv ne ispituje uzrok nesrece do kraja , nego se uvijek sve svali na vozace , sto je pogresno te ce i dalje mnogo ljudi da pogine ne svojom krivicom ili jos nekoga da ubiju !

VL
CR
crocro
11:34 12.06.2012.

Oluja, Kvarovi u vožnji mogu se dogoditi kako na starim i dotrajalim vozilima tako i na potpuno novim vozilima. Ali statistika kaže da je veća vjerojatnost da će se kvar u vožnji dogoditi na starim vozilima. Činjenica je da jee naš standard takav da si ne možemo svi priuštiti dda mijenjamo vozila svakih 5 godina i na taj način povisimo razinu sigurne vožnje na cesti. No, što se tiče konkretnog događaja, opet ta čudnovata statistika kaže da je za najveći broj prometnih nesreća opet kriv - čovjek i njegova nepažnja. Manji broj je nesreća gdje je uzrok neispravno vozilo, premda i toga ima. Ali udio u statistici je manji. Nažalost, ova osoba pripada i onaj veći statistički kolač gdje je krivnja čovjek. Ovo je tragičan događaj koji je obitelji zavio u crno. Svim ožalošćenim iskazujem iskrenu sućut.

VL
OB
-obrisani-
11:44 12.06.2012.

crocro01 Moj auto je star 3 godine , proizvodjac auta zna za tu gresku na tom modelu auta ali je NE zeli promjeniti (ispraviti) i upravo se vadi na te statistike da vecinom federi pucaju kada je auto u stanju mirovanja , ali zar nije dovoljno da jedan covjek nastrada da se tu nesto promjeni , njima nije , njima je lova bitna ! I kako si ti siguran tako da je za ovu nesrecu krivac poginuli vozac a ne upravo neki kvar na autu ?! A sto se tice statistike , upravo i jeste takva zato sto se uzroci nesreca ne ispituju kako treba i detaljno , nego nekakakv plavac , zapise u zapisnik , da je ne prilagodjena brzina , umor itd krivac za nesrecu !!! Uostalom vrlo je i tesko dokazati da je naprimjer feder puknio prije i doveo do nesrece kada su kao u ovakvim slucajevima vozila smrskana do ne prepoznatljivosti i vozaca kao svjedoka vise nema nazalost . Ja neznam sta je u ovom slucaju dovelo do nesrece , ali ne shvacam vas koji po slikama odmah zakljucite kako je vozac kriv , jest vi vidoviti , vidite u proslost ili sta???

VL
CR
crocro
12:02 12.06.2012.

Oluja, Ne, ne radi se o tome. Nemojte misliti da ne podržavam vaše razmišljanje. U prometu su sve mogućnosti otvorene. O tome bi mogao puno pametovati ali nema mjesta. Hoću reći i to vam govorim vrlo kompetentno koji su najučestaliji uzroci prometnih nesreća i to po redosljedu od najtežih prema najlakšima. Brzina i alkohol su na prvom mjestu i da dalje ne navodim, veliki udio oduzimanja prednosti prolaska itd. Naravno i tehnička neispravnost vozila ima svoj udio u statističkom kolaču. No najveći statistički krivac za prometne nesreće je u najvećem broju slučajeva faktor-čovjek. Inače se slažem s vama i podržavam. Nažalost jedna osoba je poginula a ljudi gine na cestama više nego što se stradava u ratu.

VL
OB
-obrisani-
12:16 12.06.2012.

crocro01 Slazem se i ja sa tobom da su u vecini slucajeva vozaci krivi za nesrece ali sam isto tako siguran da se u nesrecama okaci krivica vozacu a da mozda i nije kriv za nesrecu , nisam ni ja znao niti mogao predpostaviti da mi feder na autu moze ugroziti zivot a tako i drugima dok mi se nije desilo i kada sam vidio kako je to tvornicki napravljeno a moglo je na vrlo jednostavan nacin i drugacije da ne dolazi do toga da feder moze zablokirati tocak .Sve sto zelim reci da nije lijepo osudjivati nesto ili nekoga ako nisi siguran 100 % u ono sto pises ili govoris a najveci razlog sto ovo pisem jeste da bi upozorio ljude koji ovdje citaju da uvijek budu spremni na takvo sto te prije nego sto kupuju nekakav auto da dobro proguglaju kakve mane doticni auti vec imaju tvornicki ugraqdjene u sebi koje su vrlo , vrlo rizicne za sigurnost u prometu . Bar to nije tesko danas preko neta , samo malo volje . Sretan put svima i pamet u glavu !

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.