Premijerka Kosor provozala se elektromotornim vlakom
Premijerka Jadranka Kosor sudjelovala je na svečanosti primopredajne vožnje elektromotornim vlakom za regionalni prijevoz provozavši se od zagrebačkog Glavnog kolodvora do Dugog Sela.
Komentari 11
Jaca ce se citavu 2011 godinu samo slikati, u svim kvazi slavljima koje ce racune slati poreznim obveznicima. Usput ce stalno ponavljati, ja sam ovo, ja sam ono, ja sam..., ja sam.... samo da ne pocne s engleskim.
jako važno u čemu se ona vozila umjesto da se piše o prototipu, ovi ne baš bistri novinari pišu o tome gdje je ova sjedila, kao vrednijem događaju od samog prototipa bolesno, jako bolesno
Znači li to da sutra vlak iz dugog sela za glavni kolodvor neće više kasniti pola sata ili više? Znači li to da se sutra ujutro par stotina radnika neće više voziti u tijesnim, smrdljivim, poluraspadnutim i neklimatiziranim vagonima Hrđavog željeza - HŽ? I konačno, jeli sigurno da danas sutra nitko iz HŽ-a neće maznuti taj vlak? :)))))
Ovo je najbolji primjer da Hrvatska privreda i znanje moze , samo kad se hoce, svi od cistacice do inzinjera projektanta moraju dati sve od sebe u svakoj firmi koja radi uspjeh je zagarantiran i nova radna mjesta, izbacite iz svojih glava onu poznatu \"uzrecicu\" kaj bum ja za gazdu delal, svatko radi samo za sebe i svoje radno mjesto.
Najbolje, po svih nas, bilo bi da je za stalno ostala u Dugom selu.
Jel se Jaca provozala ? I neka. Nije ju niko već duže vrijeme ! Vidi joj se po očima !
Nažalost uzela je sigurno povratnu kartu....
U TXT nove piše 20.000.000 kuna cijena prototipa vlaka U TXT javne kuće piše 5.000.000 kuna cijena vlaka U oba TXT piše brzina do 160 km/h U Europi vlakovi voze brzinama većim od 240 km/h U Kini voze redovni vlakovikovi i preko 400 km/h U Japanu voze redovno vlakovi preko 300 km/h Kina je nekad bila siromašna... Japan je na otocima koje stalno tresu potresi... Ova izkešena se hvali kako naši \"uspješno sklapaju željezo koje po tračnicama može jedva 160 km/h U svijetu grade željezničke trase brzinom od 1 km/h... Kod nas za 30 km treba više od godine dana ili 8760 sati 3,42 sata za jedan metar...
nek se vozi u p.m.!
Ovaj vlak je samo složen u Hrvatskoj, jednako kao i za niskopodni tramvaj... Stolci na kojima sjede uvezeni iz Italije... Stakla uvozna... Čak sumnjam i na to da su čeličnu konstrukciju, jer željezare u Sisiku i Splitu ne proizvode „I“„I“ profile... Vlak 72 metra – niskopodni tramvaj 32; broj sjedećih mjesta 212 broj stajačih mjesta 220 niskopodni tramvaj prima 202 putnika Vlak 160 km/h Niskopodni tramvaj 70 km/h One koji razumiju motore boli trbuh od smijeha... Zaprešić - Dugo Sela nesmije brže od dopuštenih 50 km/h vidljivo na bijelim tablama uz prugu... Do Velike Gorice, ali tek od obilaznoce, 100 km/h... Nekad se tim prugama doslovno vozilo i do 160 km/h, pogotovo međunardni vlakovi... Čiji je to pak uspjeh? \"Rade Končar\" je proizvodio tiristorske lokomotive koje su vukle vlakove brzinama većim od 160 km/h i teretmo u 24 - 30 vagona... Danas \"Rade Končar\" ne priozvodi skoro ništa što se željeznice tiče, samo sklapa gotove proizvode uvezene izvana... To čak piše na TXT javne kuće - proizveli su ga Končar i TŽV Gredelj u suradnji s dobavljačima.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Hm Koja sreča na licima. Mislim da ni Tesla nije bio ovoliko sretan kad je izmislio struju. A ovi su samo sp******* Hrvatsku. Elektromotorni vlak za regionalni prijevoz. Kakav bi tek smijeh pao, da je motornoelektrični vlak za međugradski prijevoz.