Naslovnica Vijesti Hrvatska

Predstavljena skulptura hrvatskog gospodarstva od 30.000 Lego kockica

Riječ je o skulpturi koja sadrži 5 ključnih ekonomskih pokazatelja od 2010. do 2015. godine, a koju su uz pomoć LEGO kockica u studenti gradili punih 6 sati
28. ožujka 2017. u 15:30 0 komentara 178 prikaza
DataCROnomics
Pogledajte galeriju 1/7

Kako na nesvakidašnji način dočarati pretvaranje velike količine nestrukturiranih podataka u informacije na temelju kojih je moguće donijeti poslovnu odluku? Upravo je to bio cilj projekta DataCROnomics koji je u ponedjeljak svečano predstavljen u knjižnici zagrebačkog Ekonomskog fakulteta. Riječ je o zajedničkom projektu tvrtke Bisnode, vodećeg ponuđača poslovnih informacija i udruge studenata Financijski klub. Uz pomoć više od 30.000 komada raznobojnih LEGO® kockica, prošlog je petka na Ekonomskom fakultetu više od 50 studenata imalo priliku sudjelovati u izgradnji skulpture DataCROnomics te na zanimljiv i drugačiji način doživjeti proces pretvaranja Big Data u Smart Data. Svaka pojedinačna LEGO® kockica predstavljala je jedan podatak, koji je, nakon procesa sortiranja i slaganja činio dijelić skulpture DataCROnomics koja prikazuje 5 ključnih ekonomskih pokazatelja u razdoblju od 2010. do 2015. godine.

Veliku podršku projektu pružio je Ekonomski fakultet, a predstavljanju skulpture nazočio je i doc. dr.sc. Božidar Jaković, prodekan za nastavu, studente i upravljanje kvalitetom. Istaknuo je kako Ekonomski fakultet podržava ovakve zanimljive projekte koji imaju za cilj povećati kvalitetu studiranja te omogućiti studentima da uče na kreativan i inovativan način.

Ana Butara iz Bisnodea je pojasnila: “Naša osnovna misija je skratiti proces donošenja odluka plasiranjem brze, točne i provjerene informacije. Projekt DataCROnomics dočarao je ono što naši stručnjaci svakodnevno rade - pretvaranje velike količine podataka u informacije potrebne za odlučivanje. Drago nam je da je da je Uprava Ekonomskog fakulteta prepoznala našu želju da se na drugačiji način uključimo u studentsku svakodnevicu, a zahvaljujući angažmanu Financijskog kluba, jako smo zadovoljni odazivom i interesom studenata.”

Skulptura koju je dizajnirao Matija Pužar, ovlašteni suradnik LEGO® grupe, prikazuje izvoz, investicije, broj zaposlenih, neto dobit i ukupne prihode u razdoblju od 2010. do 2015. godine. Podatke su na temelju Bisnodeove baze analizirali studenti iz udruge Financijski klub, a slaganje skulpture koje je trajalo punih 6 sati korodinirao je LEGO® klub Kockice. Marin Stipković, predsjednik LEGO® kluba Kockice istaknuo je kako je ovo bio vrlo zanimljiv projekt jer iako Klub izrađuje razne modele skulptura, dosad nisu imali priliku od ovolikog broja kockica u tako kratkom vremenu izraditi razne LEGO® grafikone.

Tea Logožar, članica Predsjedništva Financijskog kluba istaknula je “Ovo je samo posljednji u nizu uspješnih projekata koje smo dosad realizirali s tvrtkom Bisnode i veselimo se budućoj suradnji.”

Skulptura DataCROnomics izložena je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a svi zainteresirani mogu ju razgledati radnim danom od 8 do 21 sat. Skulptura će na Ekonomskom fakultetu biti izložena do početka svibnja.

Hrvatski Telekom i Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM)
Generacija NOW
Pobjednički tim natječaja Hrvatskog Telekoma i IRIM-a: „Definirali smo i napravili svoj standard IT učionice – onakav kakav kod nas još ne postoji“

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.