Detalji strašne nesreće na Lošinju: Otkriveno zašto su mornari stajali ispod rampe?
Alana Vukić, ravnateljica Agencije za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu, rekla je da će nacrt izvješća o rezultatima istrage biti gotov do kraja godine, što znači da se još neko vrijeme neće službeno znati što se točno dogodilo na Lastovu, a još traje i paralelna istraga koju provodi DORH, s ciljem utvrđivanja postoji li nečija kaznena ili prekršajna odgovornost
Komentari 15
Pomalo. Plaća ide, nema žurbe.
Naravno, ljudski faktor a ne oprema koja se ne odrzava jer eto treba stediti. I gle cuda, stalno neki problemi s Jadrolinijom, ali sve je ok. Nadam se samo da ce kolege iz struke, ostali pomorci, stajati uz ove ljude i nece dopustiti ovo sto politicari pripremaju…
Ništa novo niste rekli, stalno pišete isto. Rekla - Kazala. Kako se rampa pokrenula? Nije sama od sebe!!!
Nije pošteno i logično pitanje zašto su mornari stajali ispod rampe, nego zašto neki sjede u mekanim foteljama brodarske kompanije, i ministarstva prometa.
Sustav upravljanja kvalitetom očito nije proveden u cijelosti. U tom sustavu postoje periodički interni auditi koje provode stručni uposlenici u planiranim rokovima. Tijekom audita se pregledava dokumentacija koja bi mogla auditore obavijestiti da li postoje problemi koji su se javljali u radu, koje vrste i kako su otklonjeni. U okviru internog audita komisijski se od strane stručnih osoba pregledaju kritične točke i na temelju prethodnih zapisa i pregleda donose se odluke. Često se dešava da se ustanovljuje da nisu vođeni zapisi o prethodnim pronađenim problemima. Oni koji provode interne audite su dužni izvještajno u obliku zapisa o tome upoznati nadležne u hijerarhijskom lancu kako bi se poduzele popravne radnje i spriječile nesreće. I to ulazi u dokumentaciju s opisom nađenog stanja i eventualno rezultatima mjera
Ako kapetan nije unio problem s rampom u Protokol prije onda je sigurno unio poslije nesreće..
Većina takvih nesreća nažalost nastaje kao posljedica tehničke neispravnosti, ali i ljudskog faktora. Zasigurno će i rezultati istrage biti takvi. Donijeti će se eventualno novi postupci za posade, povećati nadzor tehničke ispravnosti trajekta i jasnije odrediti odgovornost ljudi na trajektu,, ali i onima koji su na upravljačkim mjestima u firmi. Meni osobmo nije jasno zašto se ne ide u kupovinu novih i tehnološki boljih trajekta kada smo zemlja koja je ovisna o turizmu i prijevozu ljudi na otoke. Strateški jako loše promišljanje odgovornih ljudi u vladi, te još jednom se ponavlja priča da se mora nešto strašno deaiti kako bi se eventualno neštov išlo mjenjati.
Vi o svemu, ali ne o onima koji su najviše krivi. Godinama su ulagali u privilegirane penzije, u kriminale svih vrsta, u administraciju i birokraciju, pojma nemaju o ekonomiji, samo gledaju svoju korist. Takav amaterski "rodoljubivi" sustav kriv je potpuno ili djelomično i za ove smrti, i slične koje su se dogodile u ovih trideset i više godina. Koliko su ti kr.teni krivi, toliko su i oni koji ih zbog "bakrača" biraju. I oni su odgovorni...
Mornari i zaposlenici Jadrolinije bi trebali odbiti ploviti i raditi dok ne dobiju i oni i javnost odgovor zbog cega je doslo do nesrece. Takodje ne bi trebali ploviti dok unesrecene obitleji ne dobiju odstetu. Sada se sve ovo vuce dok se ne zaboravi i tako ce se prikriti problem. Sve je ovo planski i nije im u interesu objaviti zbog cega je doslo do nesrece.
Činjenica da se rampa od 300 tona mora ručno učvrstiti klinovima ukazuje na nevjerojatno moderni i sofisticirani trajekt.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
DO kraja godine? pa koji su to uhljebi to je nevjerojatno