Prema analizi konzultantske kuće CRP Group, unatoč milijardi dolara ulaganja na Zapadu, Kina će i za deset godina imati primat u razvoju baterija za električne automobile. To će joj donijeti ne samo gospodarske već i geopolitičke prednosti. Također, za sada je na tom tržištu jedini pobjednik. Ta zemlja otišla je najdalje u rudarenju rijetkih metala, školovanju potrebnog kadra za tu industriju te gradnji velikih tvornica za što bi ostalom svijetu trebala desetljeća da stigne Kinu.
Kupuju diljem svijeta
prednost će samo rasti
Potpuna dominacija Kine u industriji električnih vozila
Već 2030. Kina će proizvoditi dvostruko više baterija od svih ostalih zemalja zajedno
Komentara 8
SL
U svakom slučaju zloupotrebu fosilnih goriva treba što prije okončati.
ZA
Europska a pogotovo njemačka autoindustrija je kaputt. Dionice VW-a padaju već godinama. Stara induistrija im pada a novu nisu stvorili sve od predobrog i razmaženog života. Izgleda da će cijela Europa kao i mi u zimmer frei
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Trebalo bi malo razlikovati "ne mogu" i "ne želim"! 90% toga što je navedeno u članku, niti jedna država ne želi raditi na svome teritoriju zbog velikih i dugoročnih posljedica za okoliš i skupih sanacija (čak ni u Srbiji (za sada) nije prošlo, iako se Vučić svojski trudio). Jeftinije je kupiti od Kineza, koji za svoj okoliš baš i ne mare. Kineze ne zanima hoće li tlo biti zagađeno teškim i otrovnim metalima, a ljudi živjeti uz kisele, mrtve rijeke. Profit je njihov jedini Bog.