Pokretali ga akumulatori iz MIG-a: Pronašli smo 'tatu' prvog registriranog električnog auta u Hrvatskoj
'Auto na struju' i to iz domaće radinosti, hrvatskim je cestama vozio još prije 42 godine. Taj simpatični, zeleni 'fićo na struju' rođen je u jednoj radionici u Velikoj Gorici, a 'otac' tog neobičnog, limenog ljubimca na električni pogon je inženjer Zlatko Šafranko. Maštoviti inovator, o čijem je unikatnom vozilu tada pisao i Večernji list, postao je te 1982. godine vlasnik prvog, registriranog električnog automobila na ovim prostorima.
Komentari 5
Strahimir moji su osamdestih imali FIJAT132 u to vreme prosecan auto za prosecnog Jugoslovena. Nikad nismo vozili auto proizveden na ovim prostorima.
Početkom 20 stoljeća je bilo auta na struju- i nisu bili konkurentni sa dizelašima
Sredinom 1979 vršena su istraživanja za prvi jugoslovenski auto na struju poznatiji kao elektrotrabant, preuredili sivi trabant. Oni su također imali maksimalnih 60 km/h i u dalj za deset dinara. Problem je naravno ostao isti cijelo ovo vrijeme a to je akumulator.
Moj prvi auto je bio Čof..gumigeleng i prirubnica sve drugo nema frke jedino sto su mi ruke bile konstantno zmazane hehe..al sam i dobre komade vozio u tom istom fićeku..lep pozdrav
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Jad od fiće bio je samo jedna od pljački srba, imali su monopol i nismo mogli uvesti nikakav auto sa zapada