Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

Podravski ipsilon bit će brza cesta s četiri traka i bez cestarine

Presudan utjecaj na ministrovu odluku navodno je imao Darko Ledinski, šef koprivničko-križevačkog SDP-a
11. prosinca 2012. u 11:00 16 komentara 1071 prikaza
'24.10.2012. Zagreb - Raspravom o strategiji suzbijanja uporabe droga nastavljena je redovita sjednica Sabora RH. Photo: Patrik Macek/PIXSELL'
Foto: 'Patrik Macek/PIXSELL'

Samo je nedavna smjena kompletne uprave Hrvatskih autocesta spriječila službenu objavu vijesti o tome da je ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić donio odluku o tome da se Podravski ipsilon neće graditi kao autocesta, nego kao brza cesta s dvama prometnim trakovima u oba smjera.

Odluka je tu

To da je odluka donesena potvrdili su nam jučer u Ministarstvu prometa, ali su kazali da potankosti o tome kada će početi gradnja brze ceste, kada će završiti, koliko će to stajati i tko će to platiti zasad ne mogu priopćiti jer se tek čeka potpisivanje ugovora između Hrvatskih autocesta (koje su "gradile" autoceste A12 i A13) i Hrvatskih cesta (koje će preuzeti gradnju brze ceste od Zagreba prema Koprivnici i Bjelovaru).

Neslužbeno doznajemo da će se te potankosti uvrstiti u program građenja i održavanja javnih cesta 2013.-2016. godine koji će Ministarstvo prometa predložiti, a Vlada prihvatiti do sredine siječnja iduće godine.

Postojeći program građenja bio je za razdoblje od 2009. do 2012. godine tako da je novi program apsolutni prioritet ministra S. Hajdaša Dončića.

Prema Večernjakovim informacijama, veliki utjecaj na prekategorizaciju Podravskoga ipsilona u brzu cestu imao je Darko Ledinski, šef SDP-a u Koprivničko-križevačkoj županiji i aktualni doministar socijalne skrbi.

Predizborni adut

Njegovo zalaganje za prekategorizaciju Podravskog ipsilona u brzu cestu valja promatrati u kontekstu lokalnih izbora. Ledinski će biti SDP-ov kandidat za župana pa će mu gradnja brze ceste – za koju se ne plaća cestarina kao za autocestu – vjerojatno biti jedan od važnijih predizbornih aduta.

Sanaderov potpredsjednik Vlade Damir Polančec (HDZ) i bivši potpredsjednik Sabora Josip Friščić (HSS) – koji su obojica danas politički mrtvaci – mnogo su se puta u javnim nastupima obvezali da će "sagraditi" Podravski ipsilon, a na temelju toga dobili su i brojne glasove na izborima. Hoće li Kukuriku koalicija sada preuzeti obrazac lažnih obećanja, tek će se vidjeti.

Dijana Zadravec
U RATU S KOLEGAMA
Tko je Dijana Zadravec, liječnica zbog koje se trese hrvatsko zdravstvo
Pevex
BICIKL U PROMETU
Infrastruktura i edukacija kao preduvjet za razvoj biciklističke kulture u Hrvatskoj
  • Ede:

    Obećanje - ludom radovanje!

  • yocko:

    Dok je Hss na vlasti sigurno neče biti ništa od ceste, kao ni od nadvožnjaka preko pruge u KŽ.a SDP niti oni nisu ništa bolji od ovih oni bi možda , možda nešto uspeli,živi bili pa vidjeli.

  • zanovijetalo:

    Znaci pak ce prije lokalnih izbora dovoditi mehanizaciju i otvarati radove na iznajmljenoj zemlji a nakon toga ce sve zamrijeti do iducih izbora. Nekada je Friscic rekao da se nebu vrnul iz Zagreba dok cesta nebu izgradjena. Potiho i potajno ... prikaži još! je dosao po sadasnjoj cesti. Ledinski se sprema vec na ljeto doci u Koprivnicu na mjesto Zupana.