Pobrojali smo sve incidente s MiG-ovima: Pilotu Hrženjaku u istom su danu jednom otkazala dva MiG-a!?
U rujnu 2010. nad slunjskim poligonom dogodio se sudar dvaju MiG-ova, piloti su preživjeli katapultiranje, a oslobođeni su odgovornosti nakon sedam godina suđenja
Komentari 20
Još nisu platili odštetu onoj ženi što joj palo na kuću
Sada već ima izjava, koje pad ovog zrakoplova pripisuju njegovoj starosti. To je samo prividno točno. Ako je neki mehanički sklop propisno održavan, može sigurno raditi i nakon mnogo godina. Najbolji dokaz su stari avioni iz prvog i drugog svjetskogg rata. Neki imaju preko 100 godina, ali još na njima lete piloti raznih tehničkih muzeja na priredbama. Primjer je Messerschmittov mlazni lovac Me 262 iz perioda 1941.-1945 godina. Bio je to prvi avion na mlazni pogon, koji se i danas povremeno vidi u zraku. Isto je i s avionima iz 1.svjetskog rata, iako su to danas uglavnom replike, jer su građeni od drva i platna. Dobro održavanje je ključ svega. Ako se isplati, naravno.
U kratkim crtama uzroci pada aviona mogu biti uslijed ratnih djelovanja, uslijed nediscipline i nedostatka u školovanju pilota, uslijed tehničke neispravnosti i uslijed meteoroloških prilika. U uvjetima bez rata osnovni uzrok je nedisciplina pilota. Postoje situacije kada se ide, iz nekih razloga, i na polijetanje za koje se zna da nije po pravilima letenja ali je nužno i hitno, recimo u slučajevima spasilačkih letova. U takvim slučajevima se procjenjuje rubna vjerojatnost uspješnosti takvog leta, a u ratnim uvjetima se procjenjuje jednostavno procjenjenim brojem i postotkom pilota/aviona koji će se vratiti sa zadatka. Floskule o letenju u svim vremenskim i ratnim uvjetima su samo izmišljotine neobrazovanih viših zapovjednika koji nisu nikada radili izračune prije polijetanja a sami imaju rijetke povremene trenažne letove kako bi formalno održavali svoju letačku knjižicu. Nema niti jednog leta bez određenog rizika, zato je pilotsko zvanje jedno od najrizičnijih. U odluke pilota nikako ne bi smjeli utjecati niti važni putnici niti oni koji ostaju na zemlji već se odluke donose na temelju konkretnih pokazatelja i situacija i u konačnici životi pilota su najvažniji. Svake godine se neki turistički let u Hrvatskoj završi kobno jer nedovoljno discipliniran i obučen pilot je išao na letenje bez adekvatne pripreme. Budimo sretni da su naši piloti preživjeli.
Hrvatsko ratno zrakoplovsto je naj strasnije na svijetu. Boje ga se i prijatelji i neprijatelji. Treba preostale avione poklonit Ukrajini , dok nije kasno.
Ti avioni već odavno a naročito nakon Ukrajinskog stručnog i Hrvatskog preplaćenog remonta ne smiju upaliti a naši dečki još i lete u njima. Zbog toga bi netko trebao ostati bez......
Pa kad bi cerao okolo Moskvica starog 30 Godina svak biti se smijao. Pa sta cerate to po nebesima.
Takvi članci u službi su specijalnog rata protiv Hrvatske. Nema takve države na svijetu u kojoj se vojna tematika ovako stavlja na pladanj javnosti
Nešto ne štima u ovoj državi.U ex YU izdvajalo se za vojsku,za njezinu infrastrukturu koja se konstantno izgrađivala i to valiki strateški projekti.Danas,nismo u stanju za 4 helikoptera montažnu baraku skrpati,avioni nam se raspadaju u zraku,vojne brodove izjeda ruzina,a tenkovi nisu ni za staro željezo.Totalna tehnološka i kvantitativna dekadencija .
Imamo Balkansku i naši Migovi uz Boga i domoljublje padaju sa neba kao svoji na svome.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Svjedokinja koja je nasla pilota:Pitali smo ga što je bilo, rekao je da je bila magla, da ne zna što se dogodilo.Ni pojma o tehnickom kvaru za koji bi trebao znati jer je razlog katapultiranja. Plenki:Rijec je o tehnickom kvaru.Plenki zna.Iz Tirane.