Plinara istočne Slavonije objašnjava visoke račune za prosinac
Obzirom na datum perioda očitanja koji je bio za mjesec studeni i prosinac 2013. nazočnima je pojašnjeno da je količina prodanog plina za mjesec prosinac bila veća zbog broja dana kojim je obuhvaćen obračun (ukupno do 39 dana kod pojedinih korisnika)
Komentari 3
to je kao da na INA-i natočite 10 litara goriva i auto s tim pređe 20 kilometara, i to onda da se desi svima koji su točili na toj INI, a prosječna potrošnja vozila 7 litara na 100 kilometara. I onda dobijete odgovor da je to zbog zime, jer autu treba više da se ugrije. Pa radi se o istoj stvari....i na toj INI će vam brojač uredno pokazati ispravnu količinu tekućine koju ste ulili u rezervar, kao što je i ovdje ispravno očitano stanje plinomjera. Ali se radi da je to kvaliteta plina koja nema ni 50% one snage koja je potrebna. E sad je druga stvar ko je za to odgovoran. Ali sudeći po tvrdoglavom, upornom, nemaštovitom i potpuno nelogičnom objašnjenju plinare, mislim da je jasno ko je krivac. Jer da je njihov dobavljač kriv vjerojatno bi i njima bio interes da se to istraži a ne da se zataškava. Pogotovo ako se uzme u obzir da bi iznos ovako "zarađenog" novca mogao biti i oko 10 000 000 kuna. A to je iznos na koji bi trebalo reagirati državno odvjetništvo, a i USKOK.
Nejasno, iskomplicirano, namjerno zapetljano objašnjenje nastale situacije, a u svrhu namjere da se korisnicima proda, bit ću pristojan, rog za svijeću. Mnogo puta spominjana šefica PIS-a se stalno referira na datume očitavanja brojila. Nisam baš siguran koliko ta priča drži vodu. No, zbog čega se na računima nalazi upisano da se radi o obračunu za razdoblje 30.11. - 31.12.? Ne bi li onda obračun trebao biti za to razdoblje, a ne na nekakvih, rekao bih rastezljivih, nedokazivih, rekao bih izmišljenih, čak 39 dana? Usporedio sam podatke o potrošnji plina sa podacima iz isog razdoblja prošle godine. Potrošnja ove godine je gotovo tri puta veća! Stoga predlažem svima da prijeđu na samostalno očitavanje i on line predavanje podataka plinari. Očitavanje se vrši zadnjeg dana u mjesecu, dopodne, kako bi se mogao izvršiti obračun. Ako se tako radi i uspoređuju podaci, prijevara na koju mnogi sumnjaju ne će biti moguća, ili ne u tolikoj mjeri. Drugi par rukava je loš kvalitet plina, koji se servira korisnicima i za što bi DORH i USKOK bili DUŽNI povesti istražne radnje. Tu se radi o višemilijunskim svotama koje je netko strpao u svoj džep. Treće, očitavanja koja vrše djelatnici PIS-a ponekad je nemoguće, kao u mom slučaju, jer se plinomjer nalazi na zidu kuće koji graniči sa susjedovim dvorištem gdje je odvezan pas. Kako na kapiji stoji uredno upozorenje "Oštar pas" djelatnik je bio dužan ostaviti poruku da sam očitam i dostavim podatke. Poruke nije bilo, a pas je bio odvezan. Tvrdim, da djelatnik nije mogao očitati brojilo, poruku nije ostavio, dakle, podaci koje je dostavio na obračun su bili proizvoljni. Nije li to dovoljno za širu istragu u PIS-u? Kako ono rekoše naši političari "neka institucije države vrše svoju dužnost". Hoćemo li to dočekati ili ćemo i dalje trpjeti ovakav lopovluk? Kad bih imao novaca platio bih neovisnu kontrolu kvalitete plina, jer podacima koje dostavlja INA jednostavno ne vjerujem. Ali ja ga nemam, pa gospoda iz PIS-a na čelu sa gospođom na to računaju i bezočno nas kradu. Jedini komentar na to je, izgleda, "Ovo je ipak Hrvatska!".
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Lovačke priče, jako dobro je poznata igra sa nekvalitetnim plinom loše kalorijske moći i najave provjera kvaliteta. I da se napomenu politički uhljebi u tim plinskim tvrtkama za koje treba osigurati plaće!