Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Povratak na članak

Plenković: Poslijeizborna koalicija Škore i SDP-a bila bi logična

"Gospodin Škoro je pokazao na predsjedničkim izborima da je izvanredan koalicijski partner SDP-a jer je pomogao Milanoviću da postane predsjednik. Siguran sam da takvu vrstu rasipanja glasova na dijelu biračkog tijela od centra prema desno više nećemo gledati", rekao je premijer Andrej Plenković
Objava 25. svibnja 2020. 888 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 17
  • Važna obavijest

    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • Avatar zelje
    zelje:

    HDZ je s Milanovićem već dogovorio sistem vladanja nakon izbora. Dvije godine vlada HDZ, dvije SDP, Pupovac sve četiri.

    18:28 25. 5. 2020.
  • Avatar Čudomix
    Čudomix:

    Ja mislim da je Plenković glasao za Milanovića.

    18:33 25. 5. 2020.
  • Avatar AligatorX
    AligatorX:

    Koliko se ja sjećam išlo se je u startu đonom na Škoru, ono da mu je žena srpkinja. Do tada su Škoro i njegovi birači bili spremni podržati HDZ-ovu kandidatkinju no napadi su bili do te mjere ružni da je ... prikaži još! Škoro napravio jedino ono što je mogao, a to je ne podržati nikoga. Da stoji ovo što Plenković govori onda je Škoro mogao pozvati svoje birače da glasuju za koga god hoće, ali ne za HDZ i tada bi išao na ruku Milanoviću. Iskreno, mislim da bi prije Plenkovićevi birači dali glas Milanoviću nego Škorini birači. Sve mi ovo smrdi na to da će nakon izbora nastati pat pozicija u kojoj Škoro 100% neće podržati SDP, a zbog napada iz HDZ-a neće moći podržati HDZ pa će Plenković imati alibij da se riješi pat pozicija ukoliko mu SDSS, HNS, GLAS i HSS ne uskoče da ide u veliku koaliciju sa SDP, ono tipa morali smo jer Škoro nije normalan. Bude li nešto u ovom smislu, strpiti će se narod još jedan mandat, a onda Škoro i Most sami imaju dovoljno da na duži rok preuzmu vlast što možda i ne bi bilo loše da se još malo politički i organizacijski konsolidiraju.

    19:16 25. 5. 2020.
  • Deleted user:

    ooooooo...vidi HDZ trolovi u akciji....hhahahahahahahahaha

    20:22 25. 5. 2020.
  • zokimo:

    pila naopako, bori se da mu Škoro ne otme desno biračko tijelo a i Most pa plaši ljude da će u tom slučaju dovesti komunjare na vlast, jako prozirno

    20:00 25. 5. 2020.
  • lijepa_li si:

    suluda je opsjednutost ovog centriste s tzv ekstremnom desnicom..škorom i mostom. što se čovjek ne bori za vrdoljakove i pusickine birače

    17:30 25. 5. 2020.
  • stefj:

    Sve se izglednija nakon izbora čini velika koalicija HDZ-a i SDP-a. Plenković opet više napada Škoru i Most, od SDP-a. Valjda mu je SDP bliži po doktrini... Ne zaboravimo koje katastrofe je radi takvog pristupa doživio na EU i predsjedničkim ... prikaži još! izborima. Budući da ovu kampanju vode opet isti ljudi, očito se ništa nije naučilo, napravile su se krive analize i odabrala kriva taktika i ovaj puta... Mislim da ćemo svi biti jako sretni ako SDP skupi manje od 60 mandata...

    1 17:25 25. 5. 2020.
  • Deleted user:

    Znači HDZ ne valja. SDP ne valja, Skoro ne valja. Ostali su MOST koji opet ne valja. Živi zid koji ne valja jer je stranka Vladimire Palfi. Karamarko nije niti krenuo, a već su ga krenuli minirati s novinarom koji ... prikaži još! je na sekundi u akciji zajedno s PNUSKOK-om, dakle niti on nema šanse. Bandić ne prolazi prag. Dalija Oreškovič i IDS su sve sateliti od SDP-a, kao i HNS,i HSS dakle niti oni ne valjaju, a Bruna Esih se komprimitirala mitingom u Zadru? I tko je ostao? Keleminec? Autohtoni HSP s Kelemincem? Ali on je preslab ili je lud ili oboje?

    18:13 25. 5. 2020.
  • Debos:

    Trebao se on držati svog profesionalnog zanimanja i ne vraćati se u politiku iz koje je izašao punih džepova prije nekoliko godina

    17:45 25. 5. 2020.
  • Avatar bimbopus
    bimbopus:

    predizborne gluposti , sve nešto rekla kazala , upiru prstom jedni na druge a svi isti , sve umotano u celofan borbe za Hrvatsku , njenog gradjanina , naivni možda i povjeruju a sve se svodi na borbu za vlašću ... prikaži još!e se svodi na borbu za vlašću koju vode interesna združenja preko političkih pulena . za biračko tjelo ništa se ne mjenja , pobjednička opcija opet če uhljebljivati , muljati , koristiti sve ugodnosti koje donosi vlast , a znamo od davnina da je vlast slast . Izaći na izbore i pametno izabrati , nema šanse sve je to luk i voda , zato je najsvrsishodnije da još neko vrijeme vlast zadrže iste face , da završe to što su namjeravali pa da vidimo kaj bu sa ovom našom kiflicom naravno i sa njenim gradjanima koji uspiju ostati i preživjeti .

    06:58 26. 5. 2020.
  • duda.dudica:

    Jasno je kao dan na koji način Škoro igra, a još je jasnije da je upravo on pridonio i osigurao Milanoviću pobjedu na izborima, tako da me eventualna koalicija uopće ne bi iznenadila

    1 17:44 25. 5. 2020.
  • Avatar Ćelavac
    Ćelavac:

    Ne znam tko je i jako uopće Škoru svrstao kao desničara, možda zbog njegovih populističkih izjava, ali daleko je on od toga. Samo je jedan u nizu foteljaša, kao i pola SDP-a..

    17:47 25. 5. 2020.
  • Deleted user:

    Fala Bogu, Plenki da i ti malo pokažeš žestine.

    21:00 25. 5. 2020.
  • bolonjez:

    Tamburaš je domoljub koliko i Milanović

    17:49 25. 5. 2020.
  • Mario125:

    Dobro si rekao Plenkoviću ovima Škorinima , kad su doveli Milanovića nek onda idu sa SDP- om, bilo bi dobro vidjeti kako bi, ili da kažem koliko bi ta vlada trajala , za 5 dana će se posvađati - glasali ... prikaži još!asali ste narode, uživajte u Škori, Zecanu i Mostiću

    17:52 25. 5. 2020.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.