Stručnjak objasnio zašto se pirati sada više odlučuju za otmice nego za pljačku
Švicarski ministar vanjskih poslova rekao je da nitko od otetih mornara nije državljanin Švicarske, a tvrtka Massoel Shipping naglašava da su u stalnom kontaktu s obiteljima otetih mornara
Komentari 17
A kad napadnu ruski brod...pa ih ovi pobiju kao zivotinje onda se cijeli zapadni svijet buni i vice ljudska prava i ne znam sto... rusi onakvi i ovakvi...
Ovakve stvari se događaju kad tvrtke žele uštedjeti na zaštiti brodova. Pored žilet žice i ostale zaštite uobičajene za brod, u Zapadnoj Africi je moguće imati zaštitu patrolnog čamca nigerijske vojske ili da se vojska direktno ukrca na brod. Ta se usluga plaća nigerijskoj vojsci. Nigerijske vlasti ne dozvoljavaju ukrcaj oružane pratnje, tj. bilo kakvih privatnih naoružanih zaštitara.
Piratstvo na moru je pocela engleska kraljica Elizabeta. ona ih zvala privateri. Kraljevskoj mornarici dala je zapovjed da pljackaju spanjolske brodove a polovicu su morali dati kraljici Pojedini kapetani nisu joj dali a ona ih proglasila gusarima. Ako ga jearima. Ako ga je ikad ulovila takvog kaetana bio je objesen Taj obicaj se evo zadrzao sve do danas…..Brodovi I posada nestaju sa svom robom koju su prevozili….
FR ima naviše uhodanu rutinu u toj zoni, tj. pripadnici Legije se ukrcavaju/iskrcavaju kako koji franc. brod napušta odnosno ulazi u zonu potencijalnog piratstva, naravno full naoružani - od automatskog oružja do protubrodskih bacača raketa. I kad i ako se pirati odluče napasti brod pod franc. zastavom, čeka ih golemo iznenađenje u vidu nekolicine likova koji ih iščekuju, a godinama i godinama su se uvježbavali baš za oružanu borbu. Tako da taj prekomorski "servis" države FR za svoje brodovlje i kapetane nema premca... Tko voli, nek samo izvoli!
"Schweizer Hochseefahrt", trgovacka flota od ukupno 36 brodova (1`500`000 BRT) koji plove svim morima svijeta a registrirani su u Baselu. Osnovana 1940 godine sa ciljem da izbjegne ovisnost od ostalih zemalja. Danas postoji ukupno 6 kompanija koje imaju subvencije švicarske države. Prosječna starost brodova je 6 godina. Matična luka je Basel. I to je to....pametna država misli na sve detalje a ova naša samo kako će riješiti ovom malo mladih što je još ostalo u lijepoj našoj.
koga zezate, pa švicarska nema mora!! zašto naše brodove ne pirati ne napadaju? mi, koji imamo more, za razliku od švicaraca, čeha, slovaka, mađara, pa u krajnjem slučaju i srba.. :) ajd, da čujem smisleno obrazloženje... :)
Ako je HDZovac nek ga odmah smaknu jer ako se vrati samo moze stetu napravit.
Brod pun zita,plovi pod Svicarskom zastavom,a ni jedan mornar ni je iz Svicarske,i ni je Svicarac.??????
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Pošto nema novca za otkupninu, neka udovolje otvaranjem nove imigrantske rute za afričke rasplodnike.