Piloti morali u 'leteće sarkofage' zbog karijerista u vrhu HRZ-a i MORH-a
Pilot je znao da leteći na skoro 12 godina neremontiranom zrakoplovu, MiG-u s brojem 121, nosi glavu u torbi.
Komentari 17
Ljudi, koji su odgovorni za ovu nesreću imaju svoje ime i prezime i moraju snositi konzekvence!
Ne samo karijeristi iz vrha HRZ-a, nego još više lopovski političari koji su toliko osiromašili i obezvrijedili HV, što se provodi još od Mesićevog vremena do dana današnjeg. Govore da nema novaca?! Kao da smo mi krivi što novaca nema... Krivi su lopovi na vlasti koji uništiše čitavu našu zemlju. Bitno je da troše na uhljebe koji državu koštaju nekoliko milijardi godišnje, bitno je da udruge kojih ima 50 tisuća u Hrvatskoj troše milijardu i po kuna godišnje. Bitno je da oni imaju nove telefone, laptope, nove aute, bitno je da Mesić ima svoj ured i milijune godišnje.
Slažem se s naslovnicom....No jeli zaista pilot znao da zrakoplov nije servisiran cca 12 godina ??? Recimo da je znao, i odbio letjeti zbog svoje sigurnosti za Knin i natrag....Jel bi bio sankcioniran ili izbačen iz službe od strane onih Bogova odozgo ???? Mišljenja sam da se neki iz HRZ-a i MORH-a igraju ljudskim životima.....A šta da je i katapult zakazao ???
Vojsci se svake godine, još od Oluje, smanjuje proračun te ima hiljadu i jedan problem. Ali politički i vojni vrh i dalje nas uvjerava da imamo vrhunski spremnu vojsku, a kao što se vidi naši avioni mogu se upotrijebiti još samo kao kamikaze. Slično je i s HRM. Nešto bolje stoji kopnena komponenta, jer smo je morali opremiti za međunarodne misije.
Od svih dosadašnjih članaka na ovu temu - prvi koji pogađa u bit problema!
Odgovorni će se uvijek "prati" i nastojati izbjeći vlastiti pad, ali sve više postaje jasno i hrvatskoj javnosti iu medijima da se nova tehnika jednostavno mora kupiti. Odgađalo se koliko se moglo.
ma to je Antunovićka pokvarila avion, kad se ispovraćala po kabini.....
Kakav odvratan i senzacionalistički članak.... nek mudri novinar izvadi milijardu dolara iz svog džepa pa nek nam kupi deset F-16 lovaca. Kao da Hrvatska pliva u lovi pa namjerno ne želi imati bolje avione. Ovdje je samo bitno vrijeđati ii ponižavati jer je to najlakše.....još kad bi samo znao da niti jedan avion bilo putnički ili vojni nikad ne poleti bez temeljitog pregleda svih sustava....
Karijeristi iz HRZ-a? Novinar je valjda mislio na HDZ, pa se u tipkanju prevario.
E moj komentatoru....a šta da je avion nedaj Bože pao na naseljeno podrućje i da je život izgubilo nekoliko osoba? Bi li tada pilot bio heroj ili ubojica koji je znao da sjeda u opasni avion?
evo citata iz večernjaka: pilot selak kaže :"Bio je to rutinski probni let 5. lipnja na nadzvučnim brzinama i velikim visinama kako bi se izvršila proba motora u najnepovoljnijim uvjetima rada. Došlo je do proboja zraka u motor što je u normalnom letu nenormalno, a u probnom letu normalno i događa se." ovaj "novinar" bi mogao malo proučiti temu prije nego počne pisati ovakve smiješne tekstove...
opet ovaj novinar uporno ponavlja neistine - onaj prvi incident sa mig-om je bio testiranje aviona, kada pilot namjerno dovodi avion u ekstremne situacije. to je i sam pilot izjavio - da nije ništa neuobičajeno da se pri testiranju na 12 km visine motor ugasi. ne znam čemu (i kome) služi ovaj novinar sa ovakvim dezinformiranjem javnosti???
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Zbog čega nam prešućuju istinu da je MIG 121 prozveden 1974 godine i nije smio letjeti već 10 godina???? Pitam se bili se Milanovć htjeo voziti u službenom automobili starom 40 godina????