Projektanti vide prednost gradnje tunela pred pelješkim mostom
U knjigu je stavljeno 50 projekata, ali bit će ih i više. Primjerice, onih od kojih je ova vlada odustala ili izmijenila projekt
Komentari 23
"Odbor za gospodarstvo HDZ-a" - Točnije je reći odbor za bespravnu betonizaciju.
Iz svega crveni Vecernji izvuce naslov koji je neistinit.
Gradnja mosta je odavno počela, i most je treabao biti već završen. Oni koji su protiv spajanja juga Hrvatske su zaustavili gradnju. Sad izgleda nastoje odgoditi nastavak izgradnje pričajući o tunelu. Zašto bi se sve do sad ozgradjeno i plaćenoo ostavilo neka strši, i krenulo iz početka?! Jedini razlog: što je moguće duže zadržati dubrovačko područje izoliranim.
Ovi političari,prešišali Andersenove bajke i tisuću i jedno noč.Ko zna,zna.
Imamo super ideje i projekte,samo nam nedostaje jedna mala sitnica... Nemamo novce da to izvedemo :-)
kolko su Udbasi pokrali para u HR moglo se izgradit 10 mostova ko peljesac..ahahhahahah
Prvo "netko" treba za male pere dobiti terene gdje ce se kao graditi a onda ide drzavni otkup tih terena po 100 puts vecim cijenama. A tek onda ce krenuti projektiranje pa ce novci nestajati u magli a kraju cemoo imati jedino pocetke mosta i tunela s obe strane. Kod nas nije bitan most i tunel nego samo nacin kako zdimiti pare
O projektu pelješkog mosta ili tunela najprije treba nešto naučiti, pa tek nakon toga raspravljati koji bi projekt mogao biti bolji. Dobro je da je obustavljena gradnja mosta, jer je taj projekt po mome zdravorazumskom mišljenju promašena stvar. Tunel jeunel je puno bolje rješenje za cetovno povezivanje hrvatskog juga. Nitko ne postavlja pitanje je li lokacija prijelaza ceste s kopna na Pelješac (Komarna - Brijesta) najbolje odabrana. Držim da nije. Lokacija prijelaza mora između Kremene i Sresera je puno bolja. Tu bi se moglo kombinirati tunel i most (vijadukt), Vijadukt bi se naslanjao na tri otočića Goljak, Srednjak i Gospin školj. Pomna analiza projekta i usporedba s tunelom ili mostom Komarna - Brijesta, pokzali bi da lokacija Kremena - Sreser ima višestruke prednosti.
Jabi isto rakao daje tunel bolje rijesenje, jer se moze i bolje farbati nego most.
HDZ program je bajka. Sad odjednom bi se gradilo tunel prema Peljescu iako vec postoje mostovni piloni i pristupne ceste kao priprema s obe strane. Samo da se da jos malo para nekom projektantskom uredu. Kad si nestrucan i ne znas sto hoces onda ti se svasta moze uvaliti, a HDZ je evidentno nestrucan kad u program stavlja stavku 'razvoj startup scene prema prijedogu nizozemske kraljice'. Mislim koji K??!
U podvodnim tunelima pumpe rade cijelo vrijeme i troskovi odrzavanja objekta su takodjer veliki. Nije tunel bolje rijesenje. Najbolje rijesenje je most.
Hrvatska Do Zvijezda:) Lijepo rekao Pernar, izbetonirati će se i autocesta do zvijezda.
Tunel umjesto mosta? Pa zar nisu iz EU-a rekli da je most najbolje rješenje? Doduše, kod mosta nema farbanja tunela, ali se može i most pofarbati više puta. A glede nizinske pruge - po koji put je taj projekt u programu potencijalnih vlada?
tri puta su svečano otvarali radove na mostu, koliko će puta otvarati radove na tunelu ?
Peljski most ceka Ivu Sanadera ,,oso Ivo osle i pare iz HR...Ivo se vraca ,vracaju se i pare u HR...heheheheheh pa vi razmislite..
Opet HDZ i opet tuneli hahahah.Ma jasno mi je, da, oni se daju vise puta farbati Peljeski ne. Od mene nebi dobili glas ni da mi milijardu nudite,prije bi Holy podrzao nego vas.
spidulek@---- hahahha znam da vam moj glas ne treba,iako je svaki vazan.Za vas glasaju i oni koji vec dugo nisu na ovom svijetu, jel tako ?!A od farbanja tunela dva /tri puta ne bjezite i to znamo..
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
ovoj trakavici nikad kraja