Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Povratak na članak

Oslijepljeni mladić: Sada imam samo jednu želju - gledati!

Domagoj Dugina (18) primio je 23. prosinca 2007. u Hitnoj u Križevcima kobnu injekciju voltarena
Objava 08. listopada 2009. 16 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 10
  • Avatar Jana
    Jana:

    Možda bi mu nesavijesna liječnica ako je kompatibilna trebala donorati jedno oko. Strašno je da ovako mlada osoba zbog nesavijesnog liječenja ostana doživotni invalid.

    08:45 09. 10. 2009.
  • pulari:

    Bog te blagosovio i uslisio tvoje zelje,ja da mogu rado bih ti pomogao,zelim ti srecu.

    22:39 08. 10. 2009.
  • majab:

    kad je shvatio da afere izlaze van i da se neka lova može izvući,evo ga...

    07:49 09. 10. 2009.
  • goran2:

    Kaznena prijava na račun proračuna, a još i pusta obećanja o odšteti jer organizam ne podnosi lijek (14:100000),novinarčić, pohlepa i \"zla doktorica\" u uroti protiv pacijenta. Ovo pas s maslom ne može čitati. javio se s problemima s očima i ... prikaži još! grlom. Pa kod njega se već razvijao TEN samo ne kožni oblik. Kod svake injekcije trebalo bi pitati potpis za pristanak pa bi se manje pikali i tužakali.

    09:39 09. 10. 2009.
  • majab:

    što je zanimljivo uvijek su drugi krivi..stvarno ne kometiram ali prati pojedince ovdje...zanimljivo..smatrate da su doktori svemogući i da sve što se dogodi je ne svijesno liječene..strašno...Bože strašno...

    10:21 09. 10. 2009.
  • MojMikro:

    koliko kosta ciklosporin?

    21:18 08. 10. 2009.
  • Deleted user:

    Re:majab Kad ti izgubiš oći zbog nećije nesposobnosti nadamo se da nećeš nikome reći.

    08:07 09. 10. 2009.
  • RobyRoby:

    Bogu hvala u danasnje doba ima metoda da se vrati vid, nece vidit ko prije ali ce raspoznavat predmete

    08:34 09. 10. 2009.
  • goran2:

    maddalena7 a ako je doktorica postupila ispravno samo je došlo do reakcije nepodnošenja lijeka ti ćeš dati oba. Jel tako.

    09:47 09. 10. 2009.
  • House MD:

    goran2 Liječnica nije 2 puta dala isti lijek. Već je drugi put dala kortikosteroide. Mislim da je sve napuhano. Epilepsija nema nikakve veze sa ovime što mu se dogodilo. TEN je mogao nastati i kao reakcija na antiepileptike koji su ... prikaži još!u inače skloni takvim burnim reakcijama. Voltaren nije uzrokovao ovako što jer on ne reagira sa antiepilepticima. Treba vidjeti koje je lijekove uzimao jer i oni mogu uzrokovati TEN. Splet nesretnih okolnosti se želi iskoristiti. Nitko neće pitati hitnu koliko su života spasili već će svi gledati kad ćemo nečiji nesretno unakazit da bi nas se razapelo. Uostalom TEN je u genima. Svatko reagira na određenu vrstu lijeka iako su karboni i sulfati (među koje spadaju brojni epileptici koji su kritični) najzastupljeniji. Svatko može doživjeti TEN. On je neočekivan i ne može reći da je doktorica trebala očekivati takvo što. Da mu je dala Synopen ili Dexomethason isto bi morala očekivati svašta. Najbolje da mu nije ništa dala. Uostalom upala oka i grla u isto vrijeme vuku sumnju da su ga unakazili njegovi lijekovi.

    22:15 09. 10. 2009.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.