Žalbe zbog natječaja neće ugroziti gradnju Pelješkog mosta
"Apeliram na Državnu komisiju da što prije riješi žalbe, jer se radi o prioritetnom infrastrukturnom projektnu velike važnosti za Republiku Hrvatsku kojim spajamo svoj teritorij"
Komentari 5
Radi se o teškom zaduživanju i gradnju objekta koji nikada neće moći isplatiti niti vlastito održavanje a kamo li dugove koji će se napraviti samo zato jer su pašnjaci i golet pokupovani po niskim cijenama i sada idu ucjene države koja će za prilazne i ostale ceste plaćati koliko novi privatni vlasnici budu tražili. Nema tamo niti ljudi niti industrije koja može omogućiti promet dostatan barem za održavanje tako skupog mosta. Put kroz Neum puno je kraći i brži, ovo je ludost koja je očito povezana s budućom korupcijom. I molim, dajte na uvid studije o isplativosti mosta, tko to tvrdi i kakav promet se očekuje da ne bude to kao s autocestom Zadar Split kojom pola godine nitko ne ide već tko treba vozi alternativnim pravcima kako bi izbjegao plaćanje cestarine, a da ne govorim o autocesti južnije od Splita koja je čisti gubitak i odvela nas je sve u dužničko ropstvo a lokalnom stanovništvu nabila enormne troškove.
Što ste navalili na taj most a već i vrapci na grani znaju da je tunel jeftiniji i isplativiji....!!!
Briga Nijemce za nas. Oni narede, daju kredite, a poslije ih povrate nazad, uz ogromne kamate. Sve auto ceste koje su neisplative oni nam nameću gradit, da bi njihova niža klasa (učiteljice, vaspitačice, prodavci, medicinske sestre, sitni trgovci i zanatlije) mogla doć na Jadran i jeftino boravit tri tjedna. Ovdje taj njemački puk tako ima iluziju da i oni nešto vrijede. Njemačkom radnom narodu takođe treba omoguđit kruha i igara (čitaj ljetovanja na Jadranu), a da što prije stignu i bezbolnije prevale nekoliko tisuća kilometara, moramo im izgradit ceste. Tko god sabere 2+2, zna koliko auta treba u godinu dana proći nekom cestom da bi bila isplativa. Kroz jadranske ceste izvan sezone ne prođe nit 15% optimalnog broja, a kroz neke niti 5%. I zato, dokle god nam Angela naređuje, a mi poslušno i pognuto izvršavamo naredbe, gubitci i kamate će se povećavat. Pametnome dosta.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
jel to vec pocinje zavlacenje i miniranje projekta peljeski most...do nedavno sprdnje kukurikavaca a sada jednog od najvecih projekata razvoja HR?