Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 161
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Pod povećalom

Održavaju li upravo sporni prihodi tvrtku u pozitivi na kraju godine?

inkasator01
dominik grgurić/pixsell
11.10.2011.
u 11:11

Inkasator potražuje ukupno više od 7 milijuna kuna, a naplata je 90 posto. Potrošač poručuje građanima da plaćaju račune ako ih nisu osporili

Gradska tvrtka Inkasator potražuje nešto više od sedam milijuna kuna. Dugovi su nastali od 2008. do danas – kaže glasnogovornica Daliborka Jurković, dodajući da Inkasator godišnje fakturira 78 milijuna kuna.

 Ivka se žalio

 Od potraživanja, 15 posto se odnosi na pričuvu, 41 posto na vodu, kanalizaciju i vodne naknade, 14 posto na odvoz kućnog otpada, 12 posto na naknadu za uređenje voda, a po 9 posto na komunalnu naknadu i ostale naknade.

 – Naplata je iznad 90 posto, a vrijeme naplate je različito. U slučaju nepodnošenja prigovora na ovrhu, naplatimo dug u roku 6 mjeseci. U slučaju prigovora, postupak može potrajati 2-3 godine – kaže D. Jurković.

 Pravna služba i dio financijske opominju i utužuju dužnike. Upravo opomene i manipulativne troškove Državni inspektorat ocijenio je nedavno protuzakonitim i naložio Inkasatoru vraćanje oko 700.000 kuna građanima, koliko je utvrđeno da je protupravno stečeno za inspekcijskog nadzora. Tvrtka se žalila, no oni koji su upozoravali da Inkasator ne posluje korektno u prvostupanjskom rješenju Inspektorata pronašli su zadovoljštinu. Direktor Vlatko Ivka i dalje stoji na stanovištu, “kuneći” se u zakonitost, da tvrtka kojoj je na čelu ne mora vratiti taj novac građanima. No, postoji sumnja da baš sporni prihodi drže Inkasator u pozitivnom poslovanju. Bez prihoda od opomena i manipulativnih troškova tvrtka bi na kraju 2010. ostvarila gubitak od više od dva milijuna kuna. Predsjednik Udruge za zaštitu potrošača Karlovačke županije Korana Denis Tomašić je siguran u to da je naplaćivanje opomena i manipulativnih troškova nezakonito. Ipak...

 Gradonačelnik šuti

 – Svaki račun se mora platiti, ako se ne ospori. Ali, upozoravamo potrošače da ne zlorabe instrument žalbe, jer ako ospore ispravnost računa, neosporni dio računa moraju platiti. Oštećeni potrošači imaju pravo tužiti i spor će dobiti. Ako se netko odluči za to, neka prvo pokuša s izvansudskim rješavanjem spora – kaže Tomašić. O problemu se do sada nije očitovao gradonačelnik Damir Jelić.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije