Odluka o proširenju autoceste Zagreb - Karlovac 2017.
Postojeća infrastruktura smanjuje protočnost prometa, stvara usko grlo te nepovoljno utječe na razvoj turizma i gospodarstva
Komentari 5
Ako bi EU dala 85% cemu onda cekati, ja sam bio u toj koloni i cuo sam ogorcene ljkude koji su pa i vikali - nikad vise ovamo- to ce nam se osvetiti. Istina je da su te guzve najvisese u sezoni ,ali to treba pod hitno rjesavati. I onda isto vazno maknuti te naplatne kucice i uvesti VINJETE a ne slusati razne mudrace koji veze nemaju kako mora funkcionirati AUTOPUT.
problem je samo naplata u Lučkom, ali uvođenje vinjeta koje bi to riješile nije opcija zbog politickih uhljeba, zato se ide na daljnje sisanje državnih para uz dobru proviziju
za početak gradnje JEDNE TRAKE dugačke 40 km treba im 3 godine!!! i to samo da gradnja počne... o završetku bolje i ne misliti... smijeh od države
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kakvim se glupostima bavite. Nije problem u trecoj traci nego u naplatnim kućicama. Umjesto da obilaznicu Zagreba (Zapresic-Sesvete) pretvore u auto-put i time bez prekida uspostave promet Madzarska granica-Jadran i Krsko-Bajakovo oni se hvataju neke trece trake. Umjesto da izlazak Lučko bude samo za zagrebcane oni s zg obilaznicom i tih nekih 39km lome promet i koče ga. Bolje da sagrade autoput oko Zg umjesto sto hrane stotinjak uhljeba sa naplatnih kucica.