'O obnovi ovog viadukta priča se još od 1984. godine, ali radovi nikad nisu krenuli...'
Ne samo što se nije predviđao tako gusti promet nego je i materijal kojim je viadukt građen postao istrošen
Komentari 11
Mogao bi koji novinarčić i spomenuti da koncesionar Autostrade per l'Italia S.p.A. 'spada' pod obitelj Benetton. Da, oni koji glume anđelčiće sa svojim multi-kulti reklamama i prodaju odjeću 10tak puta skuplje nego što vrijedi. Koncesionar je odgovoran, nema tu štoo filozofirati. https://it.m.wikipedia.org/wiki/Autostrade_per_l%27Italia
Svakoj osobi koja je vidjela stanje ovog "mosta"prije katastrofe je primijetila da tu ne mora biti neki ekstremist koji će ga srušiti, nego da će se on rušiti sam od sebe.
Nemojte mljeti gluposti i pogledajte malo strane medije a ne samo Vecernjak. Na vise Evropskih TV kanala, novina i internet stranica je objavljeno da su se renoviranja toga mosta radila periodicki, zadnje je bilo 2016 godine, sto i nije takoo daleko. Budete li vjerovali sve sto Vecernjak objavi, necete daleko.
___Na kraju ce biti da su Cigani skupljali staro zeljezo kada se most gradio,,!
nisam građevinar ali sam gradio dvije kuće i u projektima koje sam imao kao i onima koje sam imao priliku vidjeti u praksi, odnos armature i betana po slikama mi je mizeran, imam osjećaj da tu fali armature ohoho!
Dosta sam po građevini i znam neke zgrade koje imaju jače temelje i grede od nosača ovog mosta kad pogledate sve viadukte po gradu ili države izgledaju kao da bi jedan stup držao ovaj cijeli most koji se je srušio Mislim da je taj most u startu zaj. u gradnji
Sto me cudi jest cinjenica da nitko jos nije povukao okidac, optuzivsi Trumpa ili Putina za tu nesrecu.
Novu talijnsku vladu mogu optuživati samo bezumni ljevičari.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
1984 se počelo pričati o obnovi vijadukta, ali je najveći krivac Pokret 5 zvijezda koji je na vlasti par mjeseci. Bravo Silvije genije.