Novitet u HŽ-u: U promet stiže prvi elektrobaterijski vlak u Hrvatskoj
Novi vlak na elektrificiranom dijelu mreže postiže maksimalnu brzinu od 160 kilometara na sat, a na neelektrificiranom od 120 km.
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Vlak na baterije a iznad njega žica s visokim naponom... E, al visoki napon nije IN, a kineske li-ion baterijice jesu. Osim toga, treba negdje lupat lovu iz fondova, ali ajde dobro, neka i Končar okrene neki posao... Na prvu je pozitivno, ali zapravo sve skupa smiješno, kada se usporedi sa razvojem željeznice prije 40ak i više godina.