Novi Boeingov div Dreamliner 787 poletio iz zračne luke u Seattleu
U idućih devet mjeseci šest zrakoplova bit će gotovo neprestano u zraku kako bi se otklonile evenualne pogreške - prva isporuka najavljena je za kraj 2010.
Komentari 8
Svaka cast boingu,ipak su Ameri korak ispred sviju.
nek novinarka nauci Hrvatski ,uzalud je isla na fax ako je upoce isla.nije avijacija nego zrakoplovstvo
787 je predstavljen malo krivo u gornjem clanku. To nije divovski avion kao A 380 [700 do 800 putnika], nego avion srednje velicine 220 do 290 putnika], ali je puno ekonomicniji, udobniji, veliki prozori, i tisi nego postojeci avioni. Mozdaa ce putovanja avionima postati opet privlacna i udobna, a ne kao sada, uvijek guzva i avioni nagruvani sjedalima do maksimuma.
DoktorAmer . Broj sjedala određuje tvrtka koja kupuje zrakoplov. Ako će se koristiti za čarter ili \"low cost\" letove biće sardine, ako se koriste na linijama gdje putuju velik broj poslovnih ljudi bit će min. broj sjedala ....
Vazno je shvatiti \"Business Model\" prema kojem se Boeing i Airbus vode. Boeing smatra da \"trik\" nisu vise divovski avioni sa sto vise putnika, nego manji, laganiji i udobniji avioni. Divove treba napuniti, a u doba krize to nije ni malo lako. Ameri su u neku ruku ispred Airbusa oko 40 godina, sa svojim 747, kojeg su uveli 1969. Airbus je jednostavno dostigao i presao Boeinga u tom nacelu, i napravio \"jos veci\" avion, ne na kat i pol, nego na puna dva kata. Al u tome je trik - Boeing odavno kuzi da se slika promijenila i da se divovi vise ne mogu isplatiti. Iskreno mislim da, mada je 380 tehnicko cudo, da ce biti poslovni promasaj. Uostalom, javljaju da Airbus vec radi i na svom \"dreamlineru\" - i eto, opet pokusavaju dostignuti Boeing.
da.........\"15.12.2009. u 21:24h bluskay02 je napisao/la: nek novinarka nauci Hrvatski ,uzalud je isla na fax ako je upoce isla.nije avijacija nego zrakoplovstvo \"....A tu si mogao nadodati , planiranog , problema , štrajkova, dizajnu, energetski, materijala , kombinaciji, avioindustriju, revolucionarnomarnom ,projektu, civilne, avijacije, eventualne ,industrije, kompanija.
još puno tu treba ispitati dok se ne komercijalizira skroz, 2010 je preoptimistična, barem 2 godine zakašnjenja a tek če se onda vidjeti koliko je kvalitetan
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
otkud im samo usporedba s A380?! trebalo bi prvo malo proučiti materiju o kojoj se piše. jedino po čemu je ovaj avion najjači u svijetu je doseg (mislim da bi išlo Moskva - Sydney bez slijetanja) i potrošnja