Kupujete putem interneta? Evo koja prava imaju potrošači!
Prava potrošača su ojačana i svaki građanin EU ima jednaku zaštitu bez obzira na to gdje i kako kupovao
Komentari 2
AA
Dobre bi bile i neke upute kao: Paziti i poslije svake kupovine kontrolisati pare na racunu!!, ne kupovati od nepoznatih i sumljivih firmi a oprez i kod navodno pravih....Oprez kod onih u EU a roba dolazi izvana pa moze bitii i dodatnih nevidljivih troskova kao postarina, carina i sl. ...Uvijek citati ono sto pise sitnim slovima, jer po pravilu tu je nesto mutno za kupca !,
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Dobro je da kupci imaju veća prava ali iako sam kupac bojim se da je vaga otišla previše na stranu kupaca. Što samo dokazuje da se trgovina više skoro i ne isplati. Kupac asda može do mile volje naručivati ii i nositi nor cipele, odjeću i ostalo i vraćati nakon 14 dana bez ikakvih troškova ili posljedica. To je vrlo loše za trgovce jer znam dosta prodavača koji su u vrlo lošem položaju na eBayu. Tamo npr kupac izjavi da roba ne odgovara, da nije ono što je naručio, ili da je oštećena i prodavač ne može niti do robe niti do novca. Tamo je sve više takvih slučajeva gdje kupac prevari prodavača, to se uvijek dogodi kada je jedna strana prezaštićena. Čuo sam da i kod nas ljudi iskorištavaju tu mogućnost, npr neki kupe jedne cipele i onda ih nakon mjesec dana nošenja vrate u trgovinu i uzmu drugi model. Čuo sam da neki to rade i po 5-6 puta, sve bez posljedica. Biti trgovac danas je vrlo teško, mislim da je to out.