Njemački medij o poplavama u Hrvatskoj: Rezultat nemara i ignoriranja struke
Prema uvidu Lidije Runko Luttenberger, okolišne inženjerke te profesorice na politehnici Sveučilišta u Rijeci, problem nastaje već zbog činjenice da se Hrvatska uopće ne oslanja na tzv. zelenu infrastrukturu
Komentari 20
Podvala zeleno-lijeve agenture, poplave su trenutno i u RH, ali nije kod nas tako loše. Italija ima neusporedivo veće probleme, nestale, i.t.d.Slovenija, BiH isto. Ali, ovaj napad zeleno-lijeve agende sugerira da nam samo takvi mogu pomoći. Pa mi imamo vlastiteite oči, vidimo ih u Zagrebu, gdje su pokazali da su potpuno nesposobni i da jedino što imaju, imaju skrivenu agendu a to je ultra lijeva ideologa koju nameću i na lokalnoj rrazini. A od nje nema kruha.
Ti "ekološki inžinjeri",po njihovom naputku su zabranili vađenje pjeska iz rijeka,a sada su pametni
Retencije, retencije i opet retencije. Umjetna jezera i brane. Vreće ručno utovarane su uvreda za struku.
A sta je to bili sa katastrofalnim poplavama u Njemačkoj prije par godina, danas u I Italiji Itd Očito klima se mijenja i struka kasni
Ova inženjerka kao da je pala s Marsa. Njemačka je imala puno veće i teže poplave od Hrvatske. Zadnje u pokrajinama RPF i NRW još nisu ni sanirane. Uz to u Njemačkoj pored cesta nema jaraka jer su opasni po promet. Protiv prirode ne može ni ta okolišna inženjerka.
Bravo za ekološku inženjerku; " uz rijeke bi se moralo ostavljati prirodne pokrove, poput jaraka uz ceste, da se apsorbira višak vode." Da baš, jarak uz cestu će to 'popiti'. A opasnost od tih silnih jaraka za mlade i pripite vozače !? I još ako ćemo se držati zelenih, onda ne može aluminijska ograda uzduž ceste.
Nasipe gdje je god to moguće treba raditi barem kilometar od riječnih tokova, na taj način slabi se snaga matice a ti prostoru privremeno primaju ogromnu količinu vode, ,a tim prostorima sadi se topola i slični tipovi drveta koji se onda iskorištavaju u drvnoj industriji, no kod nas se kuće gade na samoj obali...
Dobro a što je sa poplavama u Njemačkoj prošle godine i danas u Italiji? U Italiji imamo čak i 9 poginulih ... Idealno bi bilo imati nasip dužinom svih rijeka - dakle sve rijeke zarobiti nasipom, ali to je nemoguće osim možda u malim državama.
strašno, klima se mjenja, danas sunce, sutra kiša a prekosutra snijeg.
Nitko ne čisti kanale a dna rijeka zapuštena i puna šljunka i pijeska. Za prošle države ovakvog javašluka nije bilo. Iz Save i Drave se pijesak uredno vadio a dno jaružalo. Danas nestašica i pameti.
Nazovimo ih stogodišnjim poplavama i mir.
u Hrvatskoj se smije bez problema samo krasti društvena imovina
To je sve zbog klimatskih promjena.... Uz slivne vode treba tim građanima naplatiti i porez na karbonski otisak, da se zaradi....
Djelomično je u pravu, već više desetljeća stručnjaci upozoravaju da je sadašnji način upravljanja rijekama pogrešan jer se obale rijeka pretvara u korita a dubina rijeka se produbljuje što ih čini bržima i opasnijima. No bezuspješno jer tvrtke zarađuju jako velik novac u suradnji s Hrvatskim Vodama na tim poslovima. Rijekama treba dozvoliti na nekim mjestima da se preliju, "potroše višak vode", trebaju im odvodni kanali, itd. No jarci uz ceste su jednako opasni kao i stabla kraj ceste, to postaju prometnice koje ne opraštaju pogreške i gdje nesreće često završavaju sa smrtnim ishodom, to je zastarjeli i prevladani način rješavanja problema.
Logično i pametno dugoročno promišljanje nama je misaona nepoznanica. Trgovački, građevinski i kojekakvi lobiji nam "razmišljaju".. ali samo u stilu "Poslije mene potop".
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
I gdje je to sve tako izbetonirano, osim u gradovima!? Npr. u samom dijelu Karlovca uz Kupu i na Korani dio gradskog kupališta. Da se smije vaditi šljunak iz rijeka, korito bi bilo dublje i sve protočnije. Ali valjda se i pijesak mora uvoziti, pa se kod nas ne smije 'besplatno' vaditi.