Ne može na Prvi maj, nije se moglo od Velikog petka do Uskrsnog ponedjeljka, neće se moći na Sve svete, Božić i Štefanje, ali ni 3. te 31. listopada jer Dan je njemačkog ujedinjenja pa Dan reformacije. Nisu, naravno, to jedini dani kad vozila teža od 7,5 tona ne smiju prometovati u Njemačkoj jer, osim na državne praznike, zabranjeno im je na ceste i nedjeljom od ponoći do 22 sata, a propusti li se vozač isključiti iz prometa samo 15 minuta nakon što stupi zabrana, riskira kaznu od 60 eura.
Najmanja je to novčana “čestitka” jer dozna li se, primjerice, da je vlasnik vozila naredio vozaču da svjesno vozi na zabranjeni dan, iz novčanika će mu to izbiti 570 eura. A dok se zabrana kamiona već godinama opravdava smanjivanjem gužvi na cestama, drugi je razlog naveo kabinet kancelara Olafa Scholza da nedjelju proglasi danom kad bi apsolutno svi morali koristiti javni prijevoz ili onaj na dva kotača pogonjen isključivo ljudskom snagom.
Njemačka razmišlja o zabrani vožnje vikendom, što će napraviti Hrvatska?
Hrvatska je, kako je, uostalom, i istaknuto na prošlotjednoj radionici Hrvatske gospodarske komore o dekarbonizaciji prometa, trenutačno na začelju Europe, s 2,4 posto
Komentara 42
evo još jednog primjera nenormalnih i besmislenih ideja i odluka EU "lidera"...
Ekstremizam i luđaštvo.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ljudi nisu normalni, a zeleni su sektaši kakve svijet nije vidio! Europa sve više postaje predmet sprdnje!