Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 22
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
 
nakon 30 godina
Povratak na članak

Nizozemski sud zabranio pedofilsku udrugu Martijn

Promicanje seksualnog odnosa odraslih i djece u suprotnosti je s općeprihvaćenim moralnim vrijednostima u Nizozemskoj, odlučio je sud

Komentari 20

Avatar intimus500
intimus500
07:52 28.06.2012.

sa takvim stajalištima/razmišljanjem ti si za zatvor/ustanovu koja bi te izliječila i maknula sa ulica a ne tu da org. neke svoje bolesne udruge .... ljudski šljam!!!

VL
IP
info_punkt
22:41 27.06.2012.

a zakaj homoseksualci imaju pravo na svoja prava, a pedofili nemaju? kako ono ide: "Dosta nam je izolacije, dosta nam je straha, šikaniranja, prezira i šutnje..."

VL
BE
bezobrazna
23:17 27.06.2012.

izvan svakog je zdravog razuma uspoređivati pedofile sa homoseksualcima.

VL
VA
vlad_antoine
23:20 27.06.2012.

mr. zlo, slažem se ...

VL
M1
marin_11
23:30 27.06.2012.

Marthijn Uittenbogaard - ne odustaj ! Treba biti uporan. Ti si pionir jedne epohe , bit ćeš zabilježen u povijesti. I homoseksualcima je trebalo 30 godina da se izbore za svoja prava. Početak je uvijek težak , zato savjetujem da kreneš njihovim stopama. Potrebno je surađivati sa Holivudom , snimiti par "šokantnih" filmova - da se ljudi naviknu. Zatim slijedi agresivna propaganda u mass - medijima. Nakon toga idu povorke ponosa - i već si nadomak cilja - kada nenormalno postane normalno . Dapače, napraviš takvu atomsferu da kad netko normalan digne glas - svi ga proglase nenormalnim, nazadnim, pripadnikom srednjeg vijeka itd.

VL
TO
Toni50
23:35 27.06.2012.

Promicanje seksualnog odnosa odraslih i djece u suprotnosti je s općeprihvaćenim moralnim vrijednostima u Nizozemskoj, odlučio je sud.. I sada se uči gleda kako to pa da i mi to osudimo ili da ne osudimo prema tome što želi i radi europa !

VL
TH
thekurcula
23:44 27.06.2012.

27.06.2012. u 23:17h m.zlo je napisao/la: izvan svakog je zdravog razuma uspoređivati pedofile sa homoseksualcima. ___________________________ Ovako kako je sud presudio nije van svakog razuma. Sud zabranjuje ovaj klub jer su mu aktivnosti protiv opštepruhvaćenih moralnih normi u društvu. Istaa je stvar sa homoseksualizmom. Za ubedljivu većinu u društvu takvo sekusalno ponašanje (homoseksualno) protivno je opšteprihvaćenim moralnim normama.

VL
TH
thekurcula
23:50 27.06.2012.

Ja mislim, naime, da je sud ispravno presudio i da je osnov za zabranu upravo taj koji i sud navodi u obrazloženju presude. Samo, ako se to sad prihvati kao presedan onda svakako treba zabraniti i homoseksualna udruženja.

VL
Avatar future Gohan
future Gohan
06:56 28.06.2012.

marin_11 - j.ebeno dobar post!

VL
JO
joy
07:27 28.06.2012.

27.06.2012. u 23:30h marin_11 je napisao/la: Marthijn Uittenbogaard - ne odustaj ! Treba biti uporan. Ti si pionir jedne epohe , bit ćeš zabilježen u povijesti. I homoseksualcima je trebalo 30 godina da se izbore za svoja prava. Početak je uvijek težak , zato savjetujem da kreneš njihovim stopama. Potrebno je surađivati sa Holivudom , snimiti par "šokantnih" filmova - da se ljudi naviknu. Zatim slijedi agresivna propaganda u mass - medijima. Nakon toga idu povorke ponosa - i već si nadomak cilja - kada nenormalno postane normalno . Dapače, napraviš takvu atomsferu da kad netko normalan digne glas - svi ga proglase nenormalnim, nazadnim, pripadnikom srednjeg vijeka itd.

VL
DA
Dalmos12
07:27 28.06.2012.

Homosexualci i pedofili, ja vam placam "KARTU" do Marsa, naravno u jednom pravcu...

VL
VA
vlad_antoine
07:38 28.06.2012.

Hrvatska ima dvostruko stajalište prema pedofilima; civile se proganja dok pedofile koji su predstavnici crkve se brani i zataškava (u redovima crkve; komentarom da crkva ne mora ništa prijavljivati vlastima se i opstruira rad vlasti). Sad je samo potrebno da crkva beatificira te svećenike i krenu ih slavit u povorkama kako spominje marin_11. Na ovaj način možemo reći da pedofiliju u Hrvatskoj ne treba legalizirati jer šutnjom i zataškavanjem se na jedan jasan način (i javnim komentarima viših crkvenih dostojnika kako ju treba promatrat u vrijeme kad se događala) ona prihvaća (unatoč zakonu i tzv. moralu hrvatskog puka).

VL
VU
volume_up
07:55 28.06.2012.

Doista strahota da je crkva prikrivala pedofilske zločine. Gadost koju je izjavio nadbiskup Želimir Puljić za pedofiliju bibinjskog župnika don Nedjeljka Ivanova rekavši "Pa nisam ja institucija koja surađuje s UDBA-om i slično. Svi trebamo surađivati, ali ne moramo svi prijavljivati" pedofiliju, ostavlja dojam kako već imamo utočište za pedofile.. Svima koji uspoređuju homoseksualnot sa pedofilijom stvarno fali puno mozga kada uspoređuju silovanje djece sa ne prisilnim odnosom između dvoje istospolnih ljudi.

VL
PE
Pegaz
08:53 28.06.2012.

Aleluja više da su zabranili tu nakaradnu udrugu, bilo je vrijeme. Usput, neinformiranima, ne uspoređujte pedofiliju i homoseksualnost jer to direktno nije međusobno uvjetovano, pedofili su i heteroseksualci i homoseksualci.

VL
SA
sanjap
09:01 28.06.2012.

Normalni odnos između ljudskih bića: Svaki dobrovoljni odnos (socijalni, kulturni, pa i sexualni) između odraslih ljudi. Svaki odnos u ljudskom društvu je interes, a deca nisu svesna svog interesa i ne mogu ga branit. Kao što od deteta ne možetee kupiti stan, tako ga ne smete "praviti odraslim" ni na koji način, jer je to uvel prisila.

VL
PE
Pegaz
09:04 28.06.2012.

27.06.2012. u 23:44h thekurc_la je napisao/la: Ovako kako je sud presudio nije van svakog razuma. Sud zabranjuje ovaj klub jer su mu aktivnosti protiv opštepruhvaćenih moralnih normi u društvu. Ista je stvar sa homoseksualizmom. Za ubedljivu većinu u društvu takvo sekusalno ponašanje (homoseksualno) protivno je opšteprihvaćenim moralnim normama. -------- Griješiš, sud je zabranio ovaj klub, odnosno udrugu zato jer promovira kriminalno ponašanje – pedofilija je seksualno zlostavljanje, odnosno bilo koji vid eksploatacije djece mlađe od 16 godina u cilju seksualnog zadovoljavanja starije osobe i to nema nikakve direktne uzročno-posljedične povezanosti s homoseksualnošću – dapače, heteroseksualna pedofilija je dva puta češća od homoseksualne. Pedofilija se rjeđe javlja kod žena, većinom su zlostavljači muškarci, a najčešće žrtve seksualnog nasilja su djevojčice, pa ti to valjda treba dovoljno govoriti o tome da se pedofilija i homoseksualnost nikako ne mogu poistovjećivati.

VL
IN
inkmethod
10:07 28.06.2012.

Nevjerojatno!!!!!!! Nemam ništa protiv toga da ODRASLI ljudi rade sto god im volja u spavačoj sobi ali ovakvu arogantnost i drskost od ovih pedofila jos nisam vidio, oni su se drznuli trazit legalizaciju, pa to je za ne povjerovat, nevjerojatnu mržnju osječam prema njima, mislim da bi nizozemske vlasti trebali postupati prema njima jako radikalno!!! Kastracija mi prvo pada na pamet!

VL
DU
Deleted user
10:42 28.06.2012.

Ma za par godine će biti pomilovani i opet će tražiti da se poštuju njihova prava najvjerojatnije će ih kordoni policije opet čuvati.

VL
LU
Lujo123
15:58 28.06.2012.

admin - evo sad nebum niš napisal - jel me buš i sad zbrisal bez da ostaviš trag da si me zbrisal?! Bljuje mi se od tebe!

VL
SI
sinaj
22:53 28.06.2012.

marin_11 je napisao/la: Marthijn Uittenbogaard - ne odustaj ! Treba biti uporan. Ti si pionir jedne epohe , bit ćeš zabilježen u povijesti. I homoseksualcima je trebalo 30 godina da se izbore za svoja prava. Početak je uvijek težak , zato savjetujem da kreneš njihovim stopama. Potrebno je surađivati sa Holivudom , snimiti par "šokantnih" filmova - da se ljudi naviknu. Zatim slijedi agresivna propaganda u mass - medijima. Nakon toga idu povorke ponosa - i već si nadomak cilja - kada nenormalno postane normalno . Dapače, napraviš takvu atomsferu da kad netko normalan digne glas - svi ga proglase nenormalnim, nazadnim, pripadnikom srednjeg vijeka itd. __________________________ Odlično!

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.