Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
kolumna
Povratak na članak

Nemoć da se nešto stvori ne može se prikriti reklamom. Keks je keks, a ne #keks

Nabrijani tvorci brendova ne znaju proizvesti ozračje doma u slatkišu, ali znaju uvjeriti upravu da baci svoj proizvod na marketinški rulet – i da će promijeniti rodne i spolne stereotipe

Komentari 2

TO
TORQUEMADA
07:10 07.05.2022.

Bravo, dobar članak! Izvrstan, čak! Sjajno poentira u srž današnje ispraznosti iznalaženja svakakvih banalnih zamisli ne bi li one donijele hrpe profita. To je posljedica podređivanja svih vrijednosti mogućnostima hipotetske zarade, a suludo brzi tehnološki napredak jednostavno drobi i satire biološki okvir ljudskoga življenja. Upravo zbog toga se valjda i pristupilo pokušaju da se "osuvremeni" promidžbena poruka jednog "zastarjelog" keksa, što iz straha da će prodajne brojke početi padati, a što iz ambicija podkapacitirane menadžerske mladeži koja, poput mnogih pripadnika novih naraštaja, ima reducirane analitičke sposobnosti ali zato zavidnu brzinu opažanja i zaključivanja, pri čemu mora biti jasno da jedno bez drugoga ne donosi dobre odluke. Možda je točno da mirisi i okusi djetinjstva u Proustovom smislu za suvremene mlade ljude ne znači isto, ili barem ne mnogo, jer su odrastanja danas posve nešto drugo nego u vrijeme kad se domaćica pojavila. Ali, zaboga, ako se već radi o ipak legendarnom proizvodu koji ipak prkosi trendovima moderne nesuvislosti i kratkovječnosti, u to se ne dira! Uostalom, zar nitko nije makar pokušao pogledati konditorske proizvode Austrije, Njemačke, Belgije?! Pa njihove tradicijske slastice još uvijek imaju ambalažu iz međuratnog razdoblja. Pogledajmo njihove limene kutije s keksima, medenjacima ili marcipanima! Potpuno nastoje ocrtavati vrijeme i običaje vremena u kojem su osmišljeni ili stavljeni na tržište. Domaćica odražava neko drugo vrijeme.

VL
SZ
SZ123
20:07 06.05.2022.

Napokon da netko otvori ovu temu. Jer totalna je smijurija da secerna vodica predstavlja obiteljsku srecu, pivo macho drustvo, domacica emancipiranu zenu....da ne nabrajam razno razne budalastine koje ljudi (svi mi) do neke mjere pusimo, kao I kad je glavnana I posebna vijest sto je radila M.Suput ili sto je rekao Nikola u vecer za 5. Zbog trivijaliziranja, prenemaganja i banaliziranja sve je bezvrijedno ili supervrijedno u isti tren. Steta je da covjek studira 4 godine marketing kako bi secernu vodicu pretvorio u izvor srece....

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.