Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Zanimljivosti

Nemaju prozore, a i zbog izbora podova možete više potrošiti: Evo koje trikove trgovci koriste

Proizvodi na popustima se nalaze na dnu polica, a cijene su označene tako da se prvi pogledom čini da su povoljnije nego što doista jesu
13. listopada 2021. u 09:14 0 komentara 555 prikaza
Ilustracija
Foto: Pixabay
Pogledajte galeriju 1/3

Mnogi kupci ne obraćaju pažnju na neke detalje u trgovinama koji ih zapravo u njima mogu dulje zadržati, a samim time i potaknuti na veću potrošnju. Izbor poda, glazbe i nedostatak prozora neki su od elemenata koji imaju svoju svrhu i razlog.

Istraživački tim portala Bravo.de pojasnio kakvim se trikovima koriste trgovci kako bi kupce što dulje zadržali u trgovini. Prvi od njih je činjenica što u većini velikih centara i trgovina nema prozora i satova. Zbog toga kupci lako izgube pojam o vremenu i dulje se zadrže. Također, potroše i više novca jer što su dulje u trgovini, više će toga htjeti kupiti. 

To što nema prozora ima i praktičnu korist za trgovine. Naime, izravna sunčeva svjetlost može izblijediti ambalažu te proizvodi više ne bi izgledali toliko privlačno, prenosi Fenix magazin

Idući trik koji trgovci koriste jest pozicioniranje proizvoda na način da su oni najskuplji u razini očiju. Proizvodi na popustima se nalaze na dnu polica, a cijene su označene tako da se prvi pogledom čini da su povoljnije nego što doista jesu.

Popločani podovi

Mnogi supermarketi imaju popločane podove zbog toga što kolica na njima stvaraju veliku buku. Ovaj trik povezan je sa željom kupaca da im kolica ne budu preglasna pa se sporije kreću. Kao rezultat toga, kupac automatski dolazi u iskušenje da malo pregleda i potroši više novca na stvari kojih možda čak nema na svom popisu za kupovinu.

Glazba također može utjecati na raspoloženje kupaca, a to su prepoznali i trgovci. Kad su trgovine pune i previše je ljudi, tada se najčešće pušta energična i glazba brzog ritma. To bi trebalo potaknuti ljude da se trgovina ponovno brzo isprazni. Prema nekim istraživanjima, kupci više troše uz laganiju glazbu jer ona usporava kretanje pa kupci dulje vremena provode u trgovini.

VIDEO Većina građana podržava uvođenje covid potvrda u zdravstvo, žele ih i drugdje

Ilustracija Obratite pažnju Zaposlenici supermarketa poručili kupcima: "Ove stvari nemojte raditi, užasno nas nerviraju" Zagreb: Dugačak red na ulazak u dućan kako bi obavili kupovinu prije blagdana Uskrsa PREMIUM TOP 10 TRGOVACA Okreću milijarde u pandemiji: Konzum i dalje najveći, evo kome najviše rastu prihodi PODACI DZS-A Izvoz u sedam mjeseci veći 24,7 posto, a uvoz 17,9 posto
HP+ pisači
Revolucionarno
Svijet bruji o tehnološkom čudu iz HP-a: 'Ovaj printer radi umjesto vas, a još čuva i okoliš'
INA Klub volontera
Volontiranje u Hrvatskoj
Filmska priča volontera iz domaće kompanije: 'U 10 godina smo prošli smijeh i suze'
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.