Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 12
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
teško preživljavaju
Povratak na članak

Neki umirovljenici mjesecima čekaju isplatu prve mirovine: 'Uvjeravaju me da je sve regularno'

Kao neke od problema na koje nailazi, HZMO je naveo da se nedostajući podaci o stažu ili plaći pribavljaju od drugih tijela ili poslodavca, a postoje i predmeti u kojima su podaci tijekom rata uništeni ili izgubljeni pa se utvrđuje jesu li možda pohranjeni u arhivu ili drugim tijelima

Komentari 4

JA
Jatiser
13:04 09.06.2024.

Kakvu vlast imamo, dobro je da uopće i bude penzija. Uskoro neće biti uopće novaca....

VL
DA
dadobruci
10:26 09.06.2024.

Nije istina da HZMO ne zakida umirovljenike. Zakida ih za zateznu kamatu. Kad građani kasne s plaćanjem prema državi za svaki dan kašnjenja će platiti kamatu a vrlo često i kaznu. Kad država bezobrazno kasni s isplatom prema građanima nijee dužna isplatiti kamatu. Lopovluk ali u skladu sa zakonom.

VL
PO
Poganec
06:49 10.06.2024.

Obicajno ljudi nisu jos dobili novce,Prevedeno sve je po zakonu i nikom nista

VL
RA
Raptor
13:36 09.06.2024.

Kanata država ne plaća ni na sredstva preplaćenog PDV-a i poreza na dobit. A pojedinac ili pravna osoba mora platiti svaki cent poreza i zatezne kamate. Ako tražite povrat ili kamate od države, šalju vam porezni nadzor sa zadatkom "nađitee im nešto".Problem s mirovinama i sporošću administracije je problem čelnika u tijelima javne uprave. Uglavnom su izbjegavali edukaciju tijekom uvođenja sustava upravljanja kvalitetom u javnu upravu. Nisu naučili da tijela javne uprave( (ministarstva, agencije, županije, gradovi, općine, HZMO i dr.) trebaju biti u potpunosti orijentirani građanima i gospodarstvu i biti njihov servis (sluge). To je njihova misija. Ali naše su institucije isključive jer je takva stranka na vlasti. Uostalom, ona bira i postavlja čelnike tijela javne uprave. I bit će tako dok građani to budu trpjeli i plačali. I unatoč takvoj izbirokratiziranoj javnoj upravi vrijedi načelo da vas niti jedna institucija ne smije tražiti podatak koji već ima neka druga državna institucija. Ali to nekompetentni čelnici u tijelima javne uorave nisu naučili i ne traže od svojih podređenih. A podređeni koji kontakturaju dnevno s brojnim građanima, ne prenose šefovima mišljenje građana o kvaliteti usluge. Zašto je tako? Zago što je sustav nakaradan, nije orijentiran korisnicima, a čelnici se biraju po stranačkom kriteriju neovisno o kompetencijama i od njih se ne traži da uče.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.