Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 7
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Navijači su bijesni
Povratak na članak

Otkriven nevjerojatan razlog zbog kojeg je avion prije pada ostao bez goriva

Šest preživjelih u padu, od kojih tri igrača Chapecoensea, oporavlja se u bolnicama. Tri osobe su u kritičnom, ali stabilnom stanju.

Komentari 19

Avatar Gospodin Maminjo
Gospodin Maminjo
14:21 01.12.2016.

kakav to avion ne da upozorenje bar pola sata prije da ima još malo goriva pa autima iz 70tih se pali lampica za rezervu

VL
VO
vonstauffenberg
19:02 01.12.2016.

Njemu je riknula elektronika,ali nisam pročitao točno što je riknulo.Sreća u nesreći da je goriva nije bilo dok je udario u zemlju jer avion potpuno izgorio i ovih šest jadnika nebi preživjelo.

VL
TM
trade_mark
15:15 01.12.2016.

a eto, kasnili su... pa nisu stigli natankat gorivo. neki bi mogli naučiti nešto iz toga. šteta ljudi.

VL
Avatar NenadNikolicZagreb
NenadNikolicZagreb
09:54 02.12.2016.

Naprosto je nevjerojatan podatak kada je kontrolor letenja dobio podatak da je avion bez struje jer mu je nestalo goriva, da ga je uputio na kruženje od 7 minuta.

VL
BL
Blizard
22:00 01.12.2016.

Razlog pada vjerojatno prouzročen kvarom elektronike samim tim nije niti imao informaciju o količini goriva a da nije imao goriva to se vidjelo samim tim sto nije eksplodirao pri padu ,ostaje čudno da nije alarmirao mnogo ranije da je bez goriva .

VL
NO
Novemis
19:51 01.12.2016.

Kasnili,nisu stigli dopuniti gorivo u radno vrijeme aerodroma, prestankom rada motora prestaje i napajanje elektrosklopova.

VL
ST
strelabožja
08:55 06.12.2016.

Jedna logicna hipoteza: avionu je zakazala elektronika, pa je pilot pretpostavio da ce slijetati negdje pri "emergency" uvjetima. Za takove uvjete prazne se spremnici kerozina kako bi se smanjila vjerojatnost velikog pozara pri slijetanju. Bez instrumenata pilot je kerozin ispustio ili prerano, ill previse.

VL
Avatar salaso
salaso
09:01 02.12.2016.

Sirotinjo, i bogu si teška, imali su knap goriva, do maksimuma doleta letjelice i kad su zbog kiše i nevremena napravili par krugova , i to ne oko piste nego ispred nje kako se vidi na simulacijama leta...nestalo goriva...

VL
VU
vuky91
18:22 01.12.2016.

VL opet kasni po običaju, ali davno je prestalo biti bitno informirati a pogotovo raditi analize. OK, pilot je znao da u Cobiji aerodrom ne radi, pitanje je zašto nije sletio u Bogoti što je bilo u planu? Taj avionvion inače prazan ima domet 3.700km, ovdje je pun imao doseg niti 2.000km, morao se natankat. In a statement the Rionegro/Medellín airport authority reported that the flight declared an emergency between La Ceja and La Unión, stating problems with the electrical system. Unconfirmed information suggests the aircraft may have run out of fuel. The direct distance between Santa Cruz and Medellín is 2960 km. The RJ85 range with maximum fuel, 100 nautical mile diversion, minimum fuel reserve and allowances for engine start and taxi is 3772 km. The range with same conditions at maximum payload is 1994 km. The airline's general director reported in local media that the initial plans were for LAMIA to fly the football team from São Paulo, Brazil to Medellin with a refueling stop at Cobija in northern Bolivia. LAMIA requested a permit to fly from the Brazilian aviation authorities, ANAC, but this was denied as there were no provisions in the current aviation agreements between Brazil and Bolivia to allow this. The Chapecoense team was then flown to Santa Cruz in Bolivia on a regular commercial flight. This routing caused delays to the schedule and Cobija could no longer be used to refuel because of night time closure of the airport, according to the airline's general director. Flightradar24 tracking data suggest that the aircraft previously flew to Medellin on at least two previous occasions. On August 22 and August 25 the aircraft routed Santa Cruz-Cobija-Medellin. On August 25 the flight departed Cobija about 07:06 UTC (03:06 hours local time). The flight on November 28 departed Santa Cruz at 22:18 UTC (18:18 hours local time). Last radar contact was at 02:55 UTC (21:55 hours local time)."

VL
IV
ivicaboldhead
20:05 01.12.2016.

Treba ukinut opasna prijevozna sredstva i vratit se u srednji vijek ako treba, ljudski život je važniji od jebene žurbe za parama...

VL
Avatar Pavel ic
Pavel ic
16:20 01.12.2016.

eto vidite da ima gori drzava od balkana.zato tisina jer mozemo u minus koliko hocemo.haha

VL
DU
Deleted user
11:01 01.12.2016.

Sigurno je kriv Putin ili Trump

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.