Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Spašavanje broda

Natovario 1917 kubika drva pa se nagnuo na bok

brod, rijeka (1)
Foto: Goran Kovačić/PIXSELL
1/5
18.01.2011.
u 14:58

Što je uzrok nagnuću, nepravilno raspoređen teret, neispražnjeni balastni tankovi ili nešto treće, u Lučkoj kapetaniji ne žele nagađati jer će brod detaljno pregledati kad se s njega iskrca sav teret

Brod za prijevoz rasutog tereta “Gulf Forest”, koji plovi pod zastavom Tanzanije, danas je s drvima trebao isploviti iz riječke luke. Međutim, još će neko vrijeme ostati vezan uz Bratislavsku obalu, dok inspektori riječke Lučke kapetanije ne ustanove što je uzrok njegovu nagnuću po ukrcavanju tereta.

Kako se doznaje u Luci, na brod su sinoć u 22 sata ukrcane posljednje količine od 1917 kubika drva, a nekoliko sati kasnije, dok su trajale pripreme za isplovljenje, brod se opasno nagnuo na bok, prema moru. Upomoć su pozvani tegljači Jadranskog pomorskog servisa koja su ga osiguravali, a jutros je po nalogu Lučke kapetanije s broda počeo iskrcaj tereta. Rano poslijepodne brod se "izravnao", a potom ponovno nagnuo, ovoga puta prema obali.

Što je uzrok nagnuću, nepravilno raspoređen teret, neispražnjeni balastni tankovi ili nešto treće, u Lučkoj kapetaniji ne žele nagađati jer će brod detaljno pregledati kad se s njega iskrca sav teret. Protiv zapovjednika broda Lučka će kapetanija pokrenuti prekršajni postupak. Inače, brod je star 39 godina, a nosivost mu je 2545 tona.

Prema prvim informacijama, nije oštećena oplata broda, nitko od pomoraca nije ozlijeđen, a nagnuće broda nije uzrokovalo onečišćenje mora.

Ključne riječi

Komentara 5

Avatar blackula9
blackula9
17:48 18.01.2011.

Pardon, Aurora..

CR
crocro
15:51 18.01.2011.

Da li su to drva za ogrijev, ili su to trupci koji mogu poslužiti za namještaj. Jer koliko sam čuo sada više ne izvozimo sirovinu za namještaj jer sami proizvodimo gotove proizvode. Pa zato ne zna kakva su to drva. A što se nagnuća tiče, pa kriv je onaj tko zapovjeda rasporedom tereta na brodu. Ako je tijezan anda se nešto događa pod palubom, a ako nije trijezan, onda nema osjećaj za balans. Sada to treba istovariti pa ispočetka puniti. Remorker ga mora pridržavati da se ne prevrne. A sve to skupa nisu nikakvi troškovi, jer već smo se navikli i na puno veće nepotrebne izdatke za koje nitko ne odgovara.

DU
Deleted user
16:28 18.01.2011.

pa zar takvo čudo smije plovit jadranom

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije