Najveći infrastrukturni projekt u Hrvatskoj: U 2024. vlakom do Mađarske brzinom od 160 km na sat
Izvođač radova na dionici pruge Križevci - Koprivnica - državna granica s Mađarskom je Cengiz, čiji se dio radnika nakon potresa vratio u Tursku, što će utjecati na dinamiku radova u Podravini
Komentari 20
Logično bi bilo da se spajamo sa suvremenom evropskom željezničkom mrežom na potezu Slovenija - Austrija, te preko Italije, a ne preko Mađarske. Na slučaju Ine smo vidjeli da mađarima ne možemo vjerovati. Možda jedanputa ako se nakon Orbana ponovo vrati prava demokracija.
Profesionalnim kmecavcima i poraženi jugucima ništa ne valja ali koga briga,Hrvatska je tu cvate i napreduje u najboljoj i najjačoj grupi zemalja na svijetu,EU.
A od Zagreba do Kutine 2 sata vlakom. U 19. stoljeću se brže putovalo. Još ni projekt obnove pruge od D. Sela do Novske nije završen, niti je otkupljeno zemljište, a tek raspisivanje natječaja pa izgradnja iste. 2035.g. možda bude ...
idemo pomalo, mostovi, ceste sad vlakovi-bravo
Ma sve pruge su katastrofa,dionica Dugo selo Novska,ponegdje smanjena brzina na 30 km na sat,
Svaka čast Plenkoviću i vladi, no puno važnije bi bilo brzom prugom povezati Čakovec i Varaždin sa Zagrebom, jer ta pruga bi bila najvažnija za Hrvatsku, sa najvećim industrijskim i ljudskim potencijalom.
Po zaslugama ne zaslužujemo ni 60km na sat.
Zašto prema Mađarskoj kad Hrvati sele u zemlje zapadne Europe, bilo bi lijepo da vladajuće strukture populaciji osiguraju ugodan transport već kad nisu mogli radno mjesto.
Galaktička nesposobnost HDZa koji gradi spore vlakove i time baca novac građana, pobogu u 21 stoljeću smo, vlakovi danas voze 300-350 km/h.
Najveći pljaćkaški projekt u Balkanskoj: U 2024. domoljubno odabrani jame do Mađarske brzinom od 160 km na sat i tako čemo na hajdučko balkanski način povratiti vlasništvo u Ini i HNK Osijeku.
I ako posao završe, kilav će to bili vlak. 160 km/h nije neka brzins
Zasto 160 zasto ne 250 kao u njemackoj kad vec radite radite kako treba
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ta pruga kad se konačno izgradi do Rijeke će Hrvatsku napokon staviti na kartu važnih europskih prometnih čvorišta za teretni promet. 160 km na sat u putničkom prometu je i više nego pristojna brzina za zemlju od 4 milijuna stanovnika koja na toj trasi povezuje nekoliko relativno malih aglomeracija. Nemamo preko 100 milijuna stanovnika poput Japana da nam treba Shinkansen, niti smo veliki poput Francuske ili Njemačke. Otprilike smo veličinom zemlja usporediva s jednom Švicarskom gdje su prosječne brzine vlakova od 100 do 120 kilometara na sat. To je posve normalno jer kome je normalnom može biti u interesu razvijati brzinu od 200 ili više kilometara na sat između kolodvora koji se nalaze na udaljenosti od nekoliko desetaka kilometara?