Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 147
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
SKUPLJI I OD PELJEŠKOG MOSTA
Povratak na članak

Najveći infrastrukturni projekt u Hrvatskoj: U 2024. vlakom do Mađarske brzinom od 160 km na sat

Izvođač radova na dionici pruge Križevci - Koprivnica - državna granica s Mađarskom je Cengiz, čiji se dio radnika nakon potresa vratio u Tursku, što će utjecati na dinamiku radova u Podravini

Komentari 20

TO
tolitol
22:25 12.03.2023.

Ta pruga kad se konačno izgradi do Rijeke će Hrvatsku napokon staviti na kartu važnih europskih prometnih čvorišta za teretni promet. 160 km na sat u putničkom prometu je i više nego pristojna brzina za zemlju od 4 milijuna stanovnika koja na toj trasi povezuje nekoliko relativno malih aglomeracija. Nemamo preko 100 milijuna stanovnika poput Japana da nam treba Shinkansen, niti smo veliki poput Francuske ili Njemačke. Otprilike smo veličinom zemlja usporediva s jednom Švicarskom gdje su prosječne brzine vlakova od 100 do 120 kilometara na sat. To je posve normalno jer kome je normalnom može biti u interesu razvijati brzinu od 200 ili više kilometara na sat između kolodvora koji se nalaze na udaljenosti od nekoliko desetaka kilometara?

VL
SL
slavenZadravec
21:43 12.03.2023.

Logično bi bilo da se spajamo sa suvremenom evropskom željezničkom mrežom na potezu Slovenija - Austrija, te preko Italije, a ne preko Mađarske. Na slučaju Ine smo vidjeli da mađarima ne možemo vjerovati. Možda jedanputa ako se nakon Orbana ponovo vrati prava demokracija.

VL
KO
koraknaprijed
21:53 12.03.2023.

Profesionalnim kmecavcima i poraženi jugucima ništa ne valja ali koga briga,Hrvatska je tu cvate i napreduje u najboljoj i najjačoj grupi zemalja na svijetu,EU.

VL
TP
tomo.peric.10
13:06 13.03.2023.

A od Zagreba do Kutine 2 sata vlakom. U 19. stoljeću se brže putovalo. Još ni projekt obnove pruge od D. Sela do Novske nije završen, niti je otkupljeno zemljište, a tek raspisivanje natječaja pa izgradnja iste. 2035.g. možda bude ...

VL
SA
sasha68
10:21 13.03.2023.

idemo pomalo, mostovi, ceste sad vlakovi-bravo

VL
RA
Ravnik
05:29 13.03.2023.

Ma sve pruge su katastrofa,dionica Dugo selo Novska,ponegdje smanjena brzina na 30 km na sat,

VL
LJ
ljudemisi
22:23 12.03.2023.

Svaka čast Plenkoviću i vladi, no puno važnije bi bilo brzom prugom povezati Čakovec i Varaždin sa Zagrebom, jer ta pruga bi bila najvažnija za Hrvatsku, sa najvećim industrijskim i ljudskim potencijalom.

VL
Avatar Babakata
Babakata
05:53 13.03.2023.

Po zaslugama ne zaslužujemo ni 60km na sat.

VL
MA
marmelada
22:48 12.03.2023.

Zašto prema Mađarskoj kad Hrvati sele u zemlje zapadne Europe, bilo bi lijepo da vladajuće strukture populaciji osiguraju ugodan transport već kad nisu mogli radno mjesto.

VL
IN
Ingmar
22:49 12.03.2023.

Galaktička nesposobnost HDZa koji gradi spore vlakove i time baca novac građana, pobogu u 21 stoljeću smo, vlakovi danas voze 300-350 km/h.

VL
Avatar Prava Hrvatina
Prava Hrvatina
22:07 12.03.2023.

Najveći pljaćkaški projekt u Balkanskoj: U 2024. domoljubno odabrani jame do Mađarske brzinom od 160 km na sat i tako čemo na hajdučko balkanski način povratiti vlasništvo u Ini i HNK Osijeku.

VL
Avatar Mlijekoholičar
Mlijekoholičar
22:15 12.03.2023.

I ako posao završe, kilav će to bili vlak. 160 km/h nije neka brzins

VL
SH
Sharke
21:59 12.03.2023.

Zasto 160 zasto ne 250 kao u njemackoj kad vec radite radite kako treba

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.