Najteži projekt u Hrvatskoj: Nakon Pelješkog, ide i Pašmanski most. Kaos na Jadranu rješava vlaška magistrala?
O projektima, o argumentima za i protiv ova dva više stotina milijuna eura vrijedna projekta razgovarali smo s nizom sugovornika i sve se čini da projekt ide prema realizaciji, možda čak i s istim kineskim izvođačima koji tvrde da bi most napravili u dvije godine. Vjerojatno u Hrvatskoj nema nikoga tko im nakon Pelješkog mosta ne bi povjerovao da to mogu izvesti.
Komentari 49
Svaki most je dobra vijest.
Vlaška magistrala već postoji i naveliko se koristi: Gračac - Knin - Sinj - Trilj < Imotski < Vrgorac - Ploče
Zar su ga već stavili na vagu? Kompliciran poduhvat, zahtjevan projekt na osnovu čega težak?
Problem sa Pašmanskim mostom je da je previše južno. Trajekt iz Zadra je još uvijek bolja varijanta ako se dolazi iz pravca Zagreba
ja bi sagradio tri mosta jedan za tamo drugi za nazad i treci samo za show
Kada sam nakon početka gradnje Pelješkog mosta pisao kako bi se bar pola otoka mogla povezati s obalom dijeljeni su mi minusi do bola a eto izgleda bio sam vidovit.
Samo ako Kinezi budu gradili dajem glas ZA
Plakat cemo mi jos zbog gradnje mosta za mostom kad se pogleda obala 10 godina nakon sto se koji most sagradi u odnosu na ovo sto imamo danas. Za koga se most radi? Za sadasnje stanovnike sigurno ne: da ih je 10x vise ne bi pokrili ni 10% troska gradnje mosta u 30 godina koristenja. Zbog porasta populacije? Broj stanovnika nam brzo opada. Ono sto cemo dobiti je metastazu kicastih, konfekcijskih apartmana koji ce 10 mjeseci godisnje stajati prazni, a zauzvrat dobiti ruglo od obale i mjesta koja ce nabujati, a biti neugodna, mrtva.
Hoće li i Zagreb vidjeti Europske unije?
Jesam za razvoj ali možda je bolje otoke ne dirati.
Pašmanski most je totalno neisplativ, na otoku živi mali broj ljudi i samo će donjeti devastaciju ionako već devastiranog otoka u odnosu na prije 30tak godina kada je bio raj na zemlji.
Sve samo u dalmaciju a sta je sa slavonijom dali dmo mi neki vas zaperak?
nemojte zaboraviti staviti rampu i zvucni signal
ja bih vis povezao mostom... samo, tko će to platiti? tko će plaćati gradnju silnih tunela i mostova? u austriji nam je normalno uz vinjetu za autocestu posebno platiti i tunelarinu. ali doma ne treba plaćati tunelarinu, mostarinu. mostovi do otoka su viši nivo luksuza, i treba ga onaj koji želi autom preko mosta posebno platiti. trajekt sufinanciramo, most... negdje treba reći dosta.
mi bi gradili i most do Mjeseca, samo da se uzme neka provizija. Gdje je studija isplativosti? Ekonomske opravdanosti?
Zast0 opet u dalmaciji sa cim su oni to zasluzili?Dok smo mi ginuli zadrzavu od dubrovnika do knina mladi dalmosi su pobjegli u katolicke misije cuvene münchen i stuttgart bojne.
Kad ćete povezati više srednjoeuropski pravac iz Mađarske, kroz Hrvatsku i BiH? Dokle će most na Dravi stajati kao spomenik ljudskoj gluposti? Neisplativo ili isplativo, nema više veze, novac je bačen u vjetar, to što se započeto treba i dovršiti. Moš mislit što će Pelješki ili još bolje Pašmanski most biti isplativi......
Tunel Kozjak i most Kaštela-Split prioritet pa onda gradite što hoćete.
svaka čast, lijepo i pohvalno... ali zašto kinezima???
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
U normalnim drzavama ljudi se vesele novim projektima... jedino Hrvatima to smeta... Sreca pa smo normalna drzava...