Najskuplja dionica autoceste od Metkovića do Dubrovnika: Na 61 km 20 tunela i 21 most i vijadukt
Gradnja najskuplje dionice će stajati 9,1 milijardu kuna
Komentari 28
Dubrovnik s okolicom je ionako najviše ranjiv dio hrv. ozemlja i neshvatljivo da se i prije nije krenulo u prometno povezivanje s ostatkom države. Nema te ozbiljne države na svijetu koja ne bi pokušala mostom spojiti dva fragmenta teritorija, pa što košta da košta... Inače, Dubrovnik i okolica su u vrlo nezahvalnoj poziciji i što se tiče ostale infrastrukture, od dalekovoda do opskrbe vodom - opet nije ni to razumljivo jer npr. do Brača ide podvodno nekoliko cjevovoda itd, a kad se usporedi Dubrovnik i npr. formalno otok Krk, strahovit je nesrazmjer u infrastrukturnoj povezanosti s kopnom/ostatkom države. U korist Krka! Tako da nije jasno zašto se nije krenulo i prije, ne samo da je Dubrovnik u lošoj poziciji nego most i AC izvlače iz rel. prom. izolacije i dva velika i važna otoka izravno (Korčula, Mljet), osim poluotoka Pelješca koji je bio očajno prometno povezan - nego i neizravno Lastovo, kao najviše udaljen pučinski otok je također indirektno na dobitku. Tako da što se čekalo!?
Jedan dan preko Crne Gore i Kosova do Makedonije i Grcke i dalje na jug ,ta autocesta moze itekako biti isplativa.
Povoljno prodajem pituru za tunele! Članovi kluba "Pet Zvjezdica" imaju dodatni popust od 5%! I gospodine Božidare Kalmeta, molim samo ozbiljne ponude! 🤣🤣🤣
Da su je gradili Kalmeta i Livakovic koštala bi 191 milijardu Eura tako da je ovo vrlo prihvatljivo !
Samo gradi. Povezati Crnu Goru sa Hrvatskom.
SDP je htio da Jadransko-Jonska cesta ide od Metkovića kroz BiH, malo juznije od Trebinja. Ovo je kudikamo skuplje, ali definitivni bolje za nas. Iako, jedini sto mi se cini isplativije od ovoga je uloziti iste novce u nizinsku prugu Rijeka-Zagreb, te u zeljeznicki most do Krka, te izgraditi luke na Krku
Živim na samom jugu Hrvatske i držim kako je ovo bespotreban projekt osim ako ga u cijelosti ne financira EU.
Dobro, izgradnja je preskupa, ali gradi se jednom. Međutim, održavanje će biti težak kamen oko vrata, jer imajući u vidu promet, koji neće pokrivati ni 10% izdataka, onda je to suvišno. Doraditi, proširiti D8 je jedini pravi izlaz.
Cestarina ce bit 2000kuna
Pelješki most je trebalo izgraditi pa što košta da košta. Ovo ostalo jedino ako EU da lovu. 1,5 mlrd eur-a koliko će sve skupa na kraju koštati su ogromni novci.
Biti će najskuplja jer ju HDZ-ovci rade, znamo kako to sve završava! Od ove ceste Metković Dubrovnik korisnije je napraviti treću traku Zagreb Karlovac!
Sve dalje od Splita je totalno bacanje novaca, kome to treba? Trebala se graditi obična brza cesta a ne autocesta - čisto bacanje novaca, Dubrovnik je mali grad orijentiran na avio turizam. Totalno besmisleno.
Imaju li dubrovčani novaca za to?
ne postoji ni jedna kvalitetna studija koja bi opravdala gradnju autoceste dalje od splita, a kamoli od metkovića do dubrovnika. ne postoji godišnje tolki promet da se gradi autocesta u punom profilu, trebalo je napraviti samo par zaobilaznica, postojeću državnu cestu proširiti, ubaciti treći trak gdje ima mjesta, i to je to. 9 mlrd kuna za 60 km ceste, koja će imati promet malo gušću 2 tjedna u godini. u njemačkoj, švicarskoj, sloveniji, to ne bi nikad otišlo dalje od političkog obećanja. tamo se za svaki km godinama natežu i jedni drugima dokazuju neisplativost. a to je jedini kriterij za ovu autocestu, isplativost. sa pelješkim mostom zaokružena je priča, sve ostalo su samo nadogradnje.
Kao što se vidi, ima tu puno čvorova. Puno čvorova, puno naplatnih kućica. Puno naplatnih kućica, puno zaposlenih HDZ-ovaca.Dakle, investicija je itekako isplativa.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Da su ostale domaće građevinske tvrtke, ovo bi bio posao stoljeća. EU financira, a radi naših pet, šest tisuća radnika. Ovako, kako sada stvari stoje, ni štete ni koristi. EU novac, EU tvrtke, prazna auto cesta, naših radnika više i nema, novac opet nazad u EU.