Najbolje ideje su 'simple and stupid', toliko jednostavne da se svi pitaju kako se ranije toga nisu sjetili
Nikola Žinić, suosnivač i direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey, u povodu canneskog lava, jednog od najvažnijih svjetskih priznanja za kreativnost
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ljudi koji najviše znaju o stvarima pričaju na jednostavan način. Zašto? Zato jer su im potpuno jasne. Znači onaj ko ima jednostavnu ideju, ne znači da je glupa ideja i on nego da je toliko pametan da vidi bitno.