Incidenti s brodovima Jadrolinije, u kojima je bilo i poginulih pomoraca, a koji su zaredali i u pravilu se problemi događaju s ukrcajno-iskrcajnim rampama, zabrinuli su i mnoga hrvatska brodogradilišta u kojima se obavljaju godišnji remonti brodova iz flote nacionalnog brodara. Riječ je o uglednim domaćim brodogradilištima koja poslove godišnjeg servisiranja brodova dobivaju kroz javne natječaje, a prema dostupnim informacijama iz oglasnika javne nabave, u proteklih godinu dana takve su poslove remonta s Jadrolinijom ugovorili Brodogradilište Viktor Lenac, Dalmont iz Kraljevice, Iskra brodogradilište iz Šibenika, Lošinjska plovidba – Brodogradilište i Adria Docks iz Trogira. Generalno, Lenac je dobio nešto manji broj poslova, ali vrijednosno najboljih, dok su ostali brodograditelji imali podjednak angažman.
Doznajemo tko je servisirao sporne brodove Jadrolinije: Po brodu potrošeno čak 440.000 eura
U Jadroliniji ne otkrivaju hoće li zatražiti izvanredni pregled svih brodova iz flote, kako bi bili sigurni u ispravnost
Komentara 41
Opet lažni privatni sektor koji radi samo s državom
Kao i sa testiranja za koronu samo se izvlači novac od države a nitko ne odgovara jer su sudovi korumpirani
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Javni natječaj, najjeftinija ponuda. Sigurno rade s vrhunskim materijalima.