Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 220
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Sramotno
Povratak na članak

Na Facebooku grupa “Tučemo Mateja i išaramo ga sprejem”

Ne uzrujavam se, ne mogu mi ništa, kaže 16-godišnji Osječanin M. Lulić, a T-HT je sve poruke mržnje i nasilja već prijavio policiji.

Komentari 8

PR
prnjavor5
16:11 14.07.2010.

I trebali su biti mudriji, zašto u svakom gradu nisu stavili nekog drugog grafitera iz tog grada? Sigurno do tog ne bi došlo

VL
PR
prnjavor5
16:00 14.07.2010.

Reklama nije iritantna, iritantno je društvo u kojem živimo a o tome nitko ne razmišlja

VL
DU
Deleted user
15:26 14.07.2010.

Ta reklama je toliko iritantna i debilna da uopće nije čudno da ljudi reagiraju na takav način.seru s tom reklamom svakih 5 minuta i stavili su mulca kako olfa organizira sve a ne bi mu dao ovce čuvat( vjerovatno je sin nekog direktora pa da malo operu lovu kroz reklame).ma nije mali kriv ali kad mi taj kovrčavi iritantni mulac prekinje utakmicu ili film ili...odmah bi ga katapultirao u Zadar, Osijek ili gdje već šara s tim sprejevima , neka šara starom po garaži zaboli me za njegove sprejeve i dal će bit super...-) peace men

VL
MA
Mayhaelo
15:39 14.07.2010.

T-Hrvatski Telekom doista ne zna odabrati tvrtku ( ili tko se god time bavio ) koja bi im osmisla dobro raklamno rješenja jer ovo što se u zadnje vrijeme pojavljuje na TV-u ( a da reklamira spomenutu tvrtku ) doista je očajno! Negativni publicitet je samo za tzv. \'\'celebrtije\'\', ali za tvrtke koje žele privući nove korisnike - to definitivno ne prolazi. Čak znam osobu koja je nakon one užasno iritantne reklame \'\'Mama mama jesu li pingvini u rodu s nekime\'\' ili kako je to već išlo, istoga dana odabrao drugog mobilnog operatera, a taj broj bacio u smeće. Stvarno, ali proradite na tome. - No naravno, ovaj momak, kao ni ona mala djevojčica, nisu krivi što su dobili takve užasno iritantne uloge koje živciraju cijelu Hrvatsku.

VL
OB
-obrisani-
21:04 14.07.2010.

To su govnari koji ne znaju što će sami s sobom pa im je kriv svako tko to zna! Naravno Matej je kreativna mlada snaga i to im je trn u oku jer u njihovim ispraznim životima nema mjesta za ništa osim nagonskih potreba! Matej samo naprijed!

VL
Avatar Svećenik
Svećenik
10:18 15.07.2010.

Reklama je do zla boga iritantna. Mali je dobio lovu, pošteno odradio posao. Mislim da je cijela akcija bezveze. no, murja bi trebala izdegenečiti one koji idu lemati klinca.

VL
AS
astrat
10:22 15.07.2010.

reklama ko reklama , nekome iritantna nekome simpatična , a nekoga nije ni briga za nju , ono što je bitno u cijeloj ovoj situaciji jest kakvu poruka mladim ljudima šalje ovaj način reklamiranja ( agresivna muzika u pozadini, mladi se momci frajrišu svi smo frajeri tko nam šta može ) TO SIGURNO NIJE PRAVA PORUKA NAŠEM DRUŠTVU , A NIJE NI PAMETNO NI tht- u da ga sa ovakvim subliminalnim porukama prestavlja mladima , bez obzira što se tiješe da su postigli ono što su htjeli na ciljanu grupu ljudi( mladih) baš me zanima kolika je to ciljana grupa ljudi 100, 200 , 1000, jer sumnjam da ih je više u hrvatskoj tih tzv wrajtera ili kako god se oni zvali

VL
NE
neni
12:14 15.07.2010.

Naravno da je prijetiti se nasiljem prema tom Matiji nešto naodvratnije. Međutoa/da parafraziram Pervana/ mi smo isto tako izloežni nasilju reklamnih spotova, koji se ponavljaju bezbroj puta i najčešće su iritantni kao ovaj sa tim dosadnim Matijom. Ovakve priće isprićanene u spotu postižu suprotani efekt i sada mi više ne pada na pamat uopće bilo kaj vezano za T Ht.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.