Muke po pošti: Trebamo li kampirati ispred zgrade i čekati poštara?
Svima nama očito ništa drugo ne preostaje, umjesto da frustrirani stojimo u redu u poštanskom uredu i gubimo dragocjeno vrijeme
Komentari 17
Krajnji korisnik je dvostruko zakinut: placena usluga doatave nije obavljena (covjek mora sam organizirati vrijeme i resurse za dobavljanje paketa) i jos naplacuju lezarinu u posti.
Ne da poštar nije zvonio, nego nije ni nosio pošiljku. Ja sam pitala u pošti zašto mi poštar nije pozvonio (bar jedanput) kad sam bila doma, pa su me još i napali i rekli "da kud bi on stigao daa svima nosi pošiljk" (?!). čini se da je to neka nova politikapošte da samo dsotavlja obavijesti o pošiljkama, a po njih si moramo ići sami. Pa još da čekamo u redu U pošti - a ne! Nego se smrzavamo ISPRED pošte (npr. ja jučer u Savskoj 17...)
Kao i sve u ostalom, kad su javna poduzeća i uredi u pitanju. Nitko ne radi svoj posao kako treba. Ili ga rade površno, ili malo, ili pak nikako.
Dobro da ste dobili pošiljku,ja svoju nisam dobio maznuli mi pošiljku iz Njemacke ,evo godinu dana je čekam....
Poznato kako HP radi, zaposlili se sve neki nedovoljno sposobni organizatori i preveliki birokrati ... zato se i razvijaju i napreduju ove firme koje se bave dostavama, odmah kažu kada dostavljaju već kod narudžbe, ..... telefonski me nazovu ili pošalju SMS, kažu okvirno vrijeme, još jednom nazovu kada kreću k meni i dostave na vrata.
za sve koji to ne znaju, ....poštari ne nose te pošiljke sa sobom, samo ubacuju papiriće jer kažu , gdje bi došli da svima pakete donose, eventualno donesu neku kovertu koja zahtjeva potpis pošiljatelju i to je sve.
Što reći (ili učiniti) kad otkriješ u pošti u Branimirovoj 2, pri dolasku zadnjeg dana zadržavanja, po pošiljku za koju si dobio obavijest da te kod njih čeka, također zadnjeg dana zadržavanja (pred vraćanje pošiljateljima u Veliku Britaniju i Kinu) još 7-8 malih pošiljkica o čijem prispjeću nisi niti na jedan način bio obaviješten? Na pitanje o imenu dostavljača (pretpostaviš da je netko novi jer si imao izvrsnu komunikaciju s onim "starim") koji distribuira poštu na tvoju adresu odgovaraju da ne znaju.
Takva praksa je u cijeloj državi, borim se s tim već 4-5 godina i siguran sam da za takvo postupanje imaju blagoslov uprave. Maltretiraju nas kao maloumnike i zato gdje god imam mogućnost izbora dostavljača, biram bilo koga, a ne HP. Nih to nije briga jer su na državnim jaslama, hoće li se napokon netko mjerodavan oglasiti o ovom problemu??!!
Kod mene je poštar ubacio 7 ceduljica sa pozivom na Sud bez da zvoni za nepokretnu osobu koja bi poslije trebala ići Sanitetskim prijevozom do Pošte svaki put kada se njemu digne k. i ne da mu se raditi? I za to dobije 7000 mjesečno.
uđite u grupu na facebooku dnevna doza nerada hrvatska posta i citajte, jos veći problem je naplata izmisljenog pregleda za carinu za kuvertu ispod 500 grama oni kao gledaju sta je u njoj pa nije auto u njoj )) nemaema nista vrijedno u kuverti od 500 grama koju si dobio OD PRIJATELJA van eu i to naplate 18 kuna lopovi uzas , hakom nista nije uradio po tome a istrazivali su ih dosta
Ovo više nije hrvatska pošta. Imaju najviše zaposlenih u Hrvatskoj. Još svaki mjesec primaju nove. Poštar obično ide svaki drugi dan i - ne zvoni. Ne da mu se ići do vrata. Prodajte i poštu, možda bude bolje, ako ćee se zvati afganistanska.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
I to čekanje u poštanskom uredu samo ako imaš Covid potvrdu. Ako nemaš prisiljen si falsificirati ili raditi test. ...a inače, da mi je 5 kn za svaki put kad su ubacili obavijest, a nisu pozvonili, čizme bih kupila!!