Mark Zuckerberg pokvario je godišnji odmor političarima koji imaju samo dva mjeseca za osmišljavanje nove marketinške strategije. Njegova tehnološka kompanija Meta objavila je da će 1. listopada zabraniti političko oglašavanje na svojim platformama u Europskoj uniji. Vlasnik Facebooka i Instagrama kaže da je to teška odluka i odgovor na nadolazeću uredbu EU o transparentnosti i ciljanju političkog oglašavanja (TTPA). U Meti su očito procijenili da im se ne isplati prilagođavati se novim propisima EU koji, smatraju, "postavljaju neizvjesne zahtjeve i stvaraju pravnu nesigurnost za oglašivače i platforme u EU".
Stranke bez Facebook kampanja
Možemo, Most, DP i ostali imaju dva mjeseca za nove strategije
Meta 1. listopada gasi političko oglašavanje u EU. Bez pristupa glavnim digitalnim kanalima, posebno će stradati manje stranke koje su upravo preko društvenih mreža dolazile do birača. Stručnjaci poručuju – PR agencije i klasični mediji sad preuzimaju glavnu ulogu, a za političare je počela utrka s vremenom
Komentara 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
nemozemo se vec poceo oglasavati po mainstream medijima, Zambija, Hipodrom, Kekini, Medika, Jakusevac...bit ce toga jos...