Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

Motivi Hrvatske na najfrekventnijim lokacijama u Bruxellesu povodom predsjedanja Vijećem EU

Hrvatska turistička zajednica provodi veliku promotivnu kampanju vanjskog oglašavanja u Bruxellesu kojom se obilježava početak predsjedanja Hrvatske Vijećem Europske unije.
08. siječnja 2020. u 12:15 225 prikaza
Motivi Hrvatske na najfrekventnijim lokacijama u Bruxellesu povodom predsjedanja Vijećem EU
Foto: HTZ
Pogledajte galeriju 1/6

Tijekom siječnja i polovice veljače javni gradski prijevoz, autobusi, tramvaji, zračna luka i najfrekventnije i najreprezentativnije gradske lokacije u Bruxellesu krasit će motivi Hrvatske, a sve u cilju dodatnog isticanja kako najmlađa, ali i najljepša članica po prvi puta predsjedava Europskom unijom.

Advent na ulicama Zagreba eVisitor Za božićne i novogodišnje blagdane ostvaren rast turističkog prometa od 8 posto

Hrvatsko predsjedanje Vijećem EU-a idealna je prilika za dodatnu promociju naše zemlje pa smo uoči samog početka predsjedanja započeli s ovom kampanjom za koju vjerujemo da će imati pozitivne promotivne efekte. U prilog nam ide i vremenski okvir kampanje koji se savršeno uklapa u belgijski „turistički“ kalendar, budući da tržišna istraživanja krovne udruge belgijskih turoperatora ABTO pokazuju kako gosti iz Belgije u razdoblju od prosinca do veljače najčešće bukiraju svoj odmor“, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako je u Hrvatskoj s tržišta Belgije u prošloj godini ostvareno više od 220 tisuća dolazaka i gotovo milijun noćenja.

Motivi Hrvatske na najfrekventnijim lokacijama u Bruxellesu povodom predsjedanja Vijećem EU | Autor : HTZ Foto: HTZ

U sklopu kampanje Bruxellesom prometuje 25 autobusa i tramvaja na kojima građani glavnog grada Europske unije i brojni posjetitelji mogu vidjeti motive Hrvatske s naglaskom na turistički proizvod nautike. Aktivnosti oglašavanja provode se i putem velikih plakata koji su smješteni u postajama briselske podzemne željeznice, u centru grada i u tzv. „europskoj četvrti“, na odabranim atraktivnim gradskim lokacijama te putem velikih digitalnih ekrana pozicioniranih na najfrekventnijim pozicijama unutar briselske zračne luke koja godišnje broji preko 26 milijuna putnika.

Motivi Hrvatske na najfrekventnijim lokacijama u Bruxellesu povodom predsjedanja Vijećem EU | Autor : HTZ Foto: HTZ

Pozitivne rezultate promotivne kampanje ističe i Ivan Novak, direktor Predstavništva HTZ-a za zemlje Beneluxa. „Našu zemlju predstavljamo kao vrlo poželjno turističko odredište za milijun stanovnika belgijskog glavnog grada, djelatnike brojnih međunarodnih institucija kao što su EU, NATO i Eurocontrol, predstavnike više od tisuću međunarodnih udruženja i lobističkih ureda te zaposlenike u međunarodnim korporacijama. Obuhvatit ćemo i preko 350 tisuća Belgijaca koji u Bruxelles svakodnevno putuju na posao te dio od gotovo 4 milijuna poslovnih i turističkih posjetitelja koliko u prosjeku godišnje posjeti ovaj grad“, izjavio je Novak.

Bojanje stana
PROLJETNI RADOVI
Osnovni "šljakerski" pribor za ličenje zidova koji bi svi trebali imati doma
PBZ
DIGITALNO DOBA
Iz udobnosti vaše fotelje: digitalne usluge koje će vam olakšati svakodnevicu