'Zbog tromosti i pogrešaka HŽ-a prijeti opasnost da ostanemo bez 241 milijuna eura'
Iako je pruga Koprivnica – Križevci - državna granica s Mađarskom trebala biti dovršena do 31. prosinca 2020. godine, ona se još nije ni počela graditi.
Komentari 14
Butković nema blage veze. Kolindin uhljeb.
valjda Križevci-Koprivnica-državna granica s Madarskom, ako nije došlo u međuvremenu do tektonskih pomicanja pa su Križevci bliže granici nego Koprivnica
Trebamo zaposliti još stručnjaka u Hž.
Privatizirati željeznicu. Ako propadne, barem ćemo svi uštedjeti milijarde. A uvijek se možemo voziti autobusima.
Ista stvar sa cestama i Peljeski most vodice nikuda visice godinama da se odabere izvodac radova za prilaz mostu,korupcija ogromna u HR.
HŽ je znatno veći balast naše države od Uljanika i ne vidi se kraj to pljački naroda. Sve lokalne pruge treba ukinuti jer bi nas manje koštalo da svakog putnika vozimo besplatno taksijem
pa zadnjih 7,8 godina jednostavno nismo imali vremena za kojekakove pruge, navodnjavanja, zdraastvo i sl. Te deklaracije, komemoracije, imena trgova, prvo polje bijelo ili crveno, to nam je donijelo danasnji prosperitet, a sad ce Sabor navaliti ne ove sporedne teme,, pruge i sl. Znamo mi, zna se.
U cijeloj Hrvatskoj u svim segmentima isti problem sa EU financijama.Od iznosa namjenjenog za neki projekt odmah se"ustipne"dobar dio pa se posao otegne.Posto kod EU nema"malo kasnimo",onda se npr. kod cesta raskopa cijeli grad (Zadar),a posao dobije izvodjac,koji radi jeftinoce 750 m ceste radi 7 mjeseci,a kvalitet-Ajme.
dok subvencioniramo uljanik to nije ok, a dok gubitaš hž dobiva 20 lipa subvencije po svakoj litri goriva to je ok...
Tu je posla za najmanje 3 Vlade :/
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Pa kad su uvjeti nabave bili problem u HR ? Uglavnom se zna da je nabavna cjena astronomska kako bi se razlika strpala u džep ?