Most je hrvatski parlamentarizam doveo u pat-poziciju
Izborni je rezultat Mosta pak hrvatski parlamentarizam doveo u pat-poziciju s mogućnošću da hrvatsku političku realnost pretvori i u patologiju.
Komentari 5
Jedan je Milan dovoljan, a dva su previše! Obojcia deru istu kozu, nasrću na Most. Pa valjda su u pat poziciju parlamentarizam doveli jarci Karamarko i Milanović, a ne šačica od 19 zastupnika koji žele samo reforme.
Nije to učinio most nego birači, lijepo smo pokazali kak bi bili j... a (sad kad zgleda da drugač nejde) i pošteni. Al se ni za to nismo u stanju baš čvrsto odlučiti
jajčinoviću veliki broj vas na jaslama dolaskom mosta odlazi na burzu a vi ka sposobni pokažite se u realnom sektoru ili onu od braće bajić: pasoš i diplomu đačku pa na rad u njemačku.tuđin po gloginjama mlatit..provaj svojin
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ne treba se čuditi Zoranu Milanoviću, on je očito već započeo kampanju za novi krug izbora. Označavanjem Karamarka i Brkića paraobavještajnim podzemljem, on se obratio svojim potencijalnim biračima. Nije mu cilj bio da se umili HDZ-ovim simpatizerima. I Karamarko je vratio u javnost osobe poput Ivane Maletić koje su mu kritikama svakog postupka i svake rečenice Zorana Milanovića nosile predizbornu kampanju. Pitanje je tko će od njih dvojice tom taktikom bolje proći na novim izborima. Upitno je i koliko je opravdan optimizam MOST-a. Prošlu su kampanju gradili na potpunom odmaku od HDZ-a i SDP-a, a sad se upinju sastaviti vladu i s jednima i s drugima. Jesu li baš to htjeli njihovi birači na prošlim izborima? Malo je vjerojatno. Uglavnom, i MOST je angažiranjem PR agencije započeo kampanju za novi krug izbora i ovo što gledamo, to prešetavanje od jednih do drugih i pričanje o reformama kao nekakvom svetom gralu (bez ijedne riječi o tome s kim ih i kako misle provesti u uvjetima kad nema izgleda za zajedničku vladu svih), puko je kupovanje vremena kako bi što bolje iskoristili naslovnice i udarne termine informativnih glasila. Znaju da u službenoj kampanji nikada ne bi dobili toliko medijskog prostora. Mudar je to plan, dakako, ali je upitno što će se dogoditi kad i njihovi birači shvate o čemu je zapravo riječ. U politici je vrlo važno imati osjećaj za mjeru. Čini se da ga u MOST-u imaju sve manje.