Postaje li Zagreb sve manje poželjno mjesto za život? Što otkrivaju migracije građana unutar Hrvatske
Od deset ruralnih i prijelaznih naselja s najvećim brojem stanovnika polovina ih je u Splitsko-dalmatinskoj županiji, tri su u Osječko-baranjskoj županiji nadomak Osijeku te po jedno blizu Dubrovnika i Vinkovaca
Komentari 5
Kaštela i Solin su odavno trebali postati Split, Višnjevac i Josipovac (ne spominje se) su tabla na tabli i također trebali postati Osijek, Tenja je već nešto dalje kao i Čepin. Nova Mokošica nije udaljena 7km nego 5km od Kantafiga koji je već Dubrovnik, a tako se računa udaljenost i ona je odavno sastavni dio grada. Ona i jest zamišljenja kao gradsko izdvojeno naselje i tamo su sve blokovi nebodera što uopće nije usporedivo s ostalim primjerima koji su u manjoj ili većoj mjeri sela. Ta naselja su i dalje samostalna isključivo kako bi bili zadovljeni apetiti lokalnih političara za načelničkim foteljama, njihovih zamjenika, tajnica i sl. uhljeba.
Kokošinjci su za kokoške, a kuće za ljude.
Ako gledamo Zagreb i okolicu onda većina imućnih ne živi u Zagrebu već u prigradskim naseljima ili manjim gradovima u blizini Zagreba ( Samobor , Zaprešić )
Sve manje Zagrebcana koji vole ovaj grad. Pravi Zagrebcani ne bacaju smece okolo po gradu. A sto se tice prometa odjednom bi htjeli u litrenu flasu punu naliti jos litru vode. Jasno da nejde. Nemamo ceste za vise od 400.000 automobila a koliko dolazi u grad svaki dan iz pokrajnih mjesta. Nemozemo vise ici kilometar pjesice a u familiji moramo imati po 2-3 sutomobila.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Svaki dan sam sat i 40 u autu da bih došao i otišao 9 km do posla. Da željeznicom mogu doći iz kruga od 70 km za pola sata kao sav normalan zapadni svijet, ne bi mi palo na pamet živjeti u zagrebu.