Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 126
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
plati da letiš
Povratak na članak

Mladi piloti plaćaju Croatia Airlinesu 30.000 eura da nauče voziti avion

Kandidati moraju imati 500 sati leta, a svaki sat plaćaju 10 eura pa su ne samo besplatna radna snaga nego još i plate da rade

Komentari 22

DU
Deleted user
12:43 02.02.2015.

Ima tamo puno više uhljeba a ne samo direktor marketinga. A jel kučak možda neki stručnjak za avijaciju il samo kofere zna dobro nosit. Ili možda jaba direktor prometa, sav se raspada od kompetentnosti ali lovu u svoj džep zna pospremit. Da ne nabrajam dalje... sad ču se još manje vozit croatia airlinesom kad znam da su školarci za komandama...

VL
MP
matej.poljancic
21:39 02.02.2015.

Haha najjači ste... Ok, sat vožnje košta 50€ wow. 1. Da bi pilot pristupio "Pay to fly" shemi on MORA IMATI PROFESIONALNU PILOTSKU DOZVOLU. Znači da je na svoje školovanje do tog trenutka utukao barem 40000€ jer je jedan satsat leta na malom zrakoplovu (aka Cessna) cca 150€ + sat instruktora 50€ (minimalno!!!) znači 200-injak evrića po satu. Koliko ono košta auto škola u njemačkoj gdje je 50€ionako bliže 50kn po standardu. 2. Koliko vozač kamiona ili autobusa plaća da radi???? Pa nije lud da radi besplatno i još plaća gazdi, stoga dosta usporebi avijacije i ceste. Da auti lete zvali bi ih avioni a vi bi bili piloti. 3. Ovi piloti koji plaćaju da rade vjerojatno nisu loši piloti, a oni koji si to nemogu priuštiti - a takvih je jaaako puno - možda su i bolji piloti, za njih nema posla... ali život je takav. Bljak. Najgore je što pristankom na takve uvjete uništavaju bilo kakvu šansu nama ostalima koji nemamo bogate roditelje a imamo pilotsku dozvolu i htjeli bi raditi, pa makar besplatno - ali platiti da radim - ne pada mi napamet. Prostitucija zanimanja. 4. Nažalost - ti piloti koji su platili Croatiji da ostvare svoj san - nemaju nikakvu šansu da ostanu raditi za stalno u Croatia airlinesu nego mole boga da ih primi neka lowcost izrabljivačka kompanija gdje ih čeka još rintanja za siću. 6. Kasno shvatio kako stvari funkcioniraju u zrakoplovstvu, ali na vrijeme otišao u IT - nisam se pokajao, imam posao, dobru plaću (u rangu pilota CTN) i nemoram nikome platiti da radim. Pilot koji se ne nada poslu, ali će uskoro imati vlastiti zrakoplov. Peace!

VL
FO
forumlegale
11:45 02.02.2015.

Lufthansa piloti placaju 70.000€ skolovanje...

VL
AJ
ajmo
11:44 02.02.2015.

Ko i u svemu ostalom ovo je jednostavno PLJAČKA a vi to nazovite recimo Socijaldemokracija.

VL
DU
Deleted user
13:13 02.02.2015.

CTN je banda razmaženih i nekompetentnih uhljeba i šarlatana... Ogledalo cijele drzave. Piloti su jedni od najplacenijih u svijetu, s obzirom na broj sati koje lete i svih postojecih benificija. Nigdje u svijetu ne dolazi kombi po posadu pred vrata.a. Sutra letis iz mjesta udaljenog 300 km, lijepo sjedni na vlak pa dodji na posao. Arapske zmlje ih placaju jedino bolje samo tamo sute i voze do besvijesti ...k'o taksisti, samo kad nas izvode bijesne gliste. Ono sto je vrijedilo je ionako napustilo firmu... Ostali samo štetočine i ljigavci.

VL
SM
smjeli1
12:21 02.02.2015.

"Je li program primjenljiv i na druge sektore?" Da, ako ste podoban, da ne velimo popularno uhljeb, onda ste Direktor prodaje i marketinga, učite se poslu al ne plaćate školovanje, nego baš nasuprot, za to dobijete plaću od 15.000 kn.

VL
Avatar Honduras
Honduras
12:23 02.02.2015.

500 sati x 10€ = 30.000€. baš zanimljiva matematika...

VL
Avatar Oneill
Oneill
12:41 02.02.2015.

U Lufthansi skola za pilota dvije godine 121.305.47 € u Brenhafenu ja za kcer platio prije 5 godina.

VL
Avatar Honduras
Honduras
12:34 02.02.2015.

budući se radi o skupom školovanju, normalno je da se kompanije žele zaštiti da ne ulože u školovanje pilota velike novce, a nakon obuke pilot ode u drugu firmu. sa dozvolom u džepu. opcija ovom plaćanju bi bilo potpisivanje ugovora kojim se pilot obavezuje ostati u kompaniji određeni broj godina, a ako ode prije - plaća firmi odštetu.

VL
PU
puf
12:49 02.02.2015.

Pa ne znam bas,gledajuc one dokumentarce na national g. nisam bas primjetio da je autopilot izvukao i jednu od tih letjelica iz kvara. kaj se mene tice ak se drogiraju piju i nemam pojma kaj jos rade sam neka too i nastave dokle god me dofuraju u jednom komadu

VL
OK
okus
14:17 02.02.2015.

A i transferi su im najskuplji na svijetu. Vec 2 godine ne letim s njima. Ima i drugih JEFTINIJIH kompanija.

VL
BA
Bananaman
12:14 02.02.2015.

Pa jeftiniji je sat letenja nego sat u auto skoli !!! Kad pogledas satnicu !!!

VL
Avatar Getrib
Getrib
21:54 02.02.2015.

Još samo da se otkrije kako ima kupljenih papira na crno.

VL
AN
anteS
23:21 02.02.2015.

Ovdje svuda piše "voziti avion". A, avion vozi t.j. koristi kotače samo dok ne uzleti i kada sleti, dok se ne zaustavi na pisti. Između toga je u zraku i pilot nijme upravlja, što mi bolje zvuči nego "vozi", kaoo da su to tačke ili bicikl.

VL
BA
bajo2
16:02 02.02.2015.

vani(at.)ako polazes vozacki Bkategoriju tko treba vise sati od zacrtanog placa preko 50 eura sat!

VL
Avatar Neanderthalac
Neanderthalac
11:53 02.02.2015.

A ništa, nek'se jave Al-Qaidi, možda dijeli stipendije...

VL
Avatar Čitatelj300
Čitatelj300
11:49 02.02.2015.

Zašto ne ? Piloti su inače kao svete krave a zapravo piju, drogiraju se i da nema autopilota svaki mjesec bi pao jedan avion i sada se boje jeftinije konkurencije.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.